موضوعات داغ

برنامه "تخت گاز" دوباره جان گرفت

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
فصل 23 تخت گاز با حضور "کریس ایوانز"، "کریس هریس" و "مت له بلانک" کار خود را آغاز کرد و در 9 خرداد ماه سال قبل هم بر روی آنتن رفت که چندان مورد توجه قرار نگرفت. اما فصل 24 "تخت گاز" با یک تغییر و تحول بزرگ کار خود را آغاز کرد و از تاریخ 5 مارس سال جاری هم بر روی آنتن رفت تا بالاتر از برنامه گرند تور، پس از طی کردن یک فصل مستاصل بار دیگر تبدیل به پرمخاطب‌ترین برنامه خودرویی جهان شود.
فصل قبل مجموعه تخت گاز (فصل 23)، بدون شک یکی از بدترین سری تخت گازهای تاریخ صنعت خواهد بود که به دلیل اختلافات میان کریس ایوانز و مت له بلانک و مهم‌تر از همه این‌ها، مجری‌گری بسیار بد و لوس کریس ایوانز در این برنامه، باعث شد که هر هفته مخاطبان تخت گاز ریزش کنند تا اینکه در نهایت کار به جاهای باریک کشیده شد و کریس ایوانز بعد از یک فصل همکاری با مجموعه "تخت گاز"، به طور کامل کنار گذاشته شد تا حالا در فصل جدید شاهد یک اتحاد میان مجریان این برنامه یعنی "مت له بلانک"، "کریس هریس" و "روری رید" باشیم.
حال این اتحاد میان مجری‌ها و همچنین جا افتادن تغییرات بزرگ برنامه "تخت گاز"، باعث شده تا بار دیگر برنامه "تخت گاز" جان بگیرد و مخاطبان سابق خود را بار دیگر مجبور به تماشای خود کند. اجباری که تنها در قسمت اول شاهد آن هستیم و این جذابیت و ایده‌های خلاقانه قسمت‌های بعد آن و همچنین استفاده از وسایل نقلیه عجیب و هیجان انگیز است که مخاطب را جذب تماشای خود می‌کند و این می‌تواند یک زنگ خطر برای محبوبیت و موفقیت برنامه "گرند تور" با هنرنمایی سه مجری محبوب دنیای خودرو، یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" باشد. هرچند محبوبیت این سه مجری در میان مخاطبان کم شدنی نیست، اما امیدواریم در فصل جدید برنامه گرند تور ایده‌های خلاقانه‌تری مورد استفاده قرار گیرد و همچنین انتظار می‌رود برخلاف فصل اول، حداقل از چند ماشین عجیب و غریب هم استفاده شود تا جذابیت این برنامه و مجری‌های آن کاهش پیدا نکند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/30
صد در صد این فصل گرند تور بهتر از آب درمیاد......هم بودجه ساخت بالاتری دارند هم مجریاش خیلی خیلی مسلط تر و بهتر هستند......کما اینکه این فصل تاپ گیر غیر از اون شیرون و فراری و رانندگی اشمیت چیز خاص دیگه ای نداشت
1396/1/30
تخت گاز هیچ رنگ خطری برای کلارکسون،هموند و می نیست به هیچ وجه کسانی که الان میرن تخت گاز رو نگاه میکنن مثل کسانی هستند که یه بی ام و 528 میخرن و کنارش هم یه رنو لوگان میخرن واسه شهر اینجا تخت گاز حکم لوگان رو داره ، طرف هیچوقت نمیگه من لوگان دارم همیشه میگه بی ام و سوارم.
1396/1/31
تخت گاز بدون جرمی کلارکسون بی معناست و روح نداره
دقیقا مثل این میمونه که برنامه نود رو کسی بجز عادل فردوسی پور اجرا کنه
1396/1/31
فقط اورانگوتان تخته گاز خوب بود با 30 سال سابقه قطعا بعنوان یک مجری و بازیگر معروف در صنعت خودروی جهان