موضوعات داغ

فیس لیفت لکسوس NX در شانگهای معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
لکسوس همانطور که وعده داده بود، شاسی بلندهای فیس لیفت NX را در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی شانگهای چین رونمایی کرد تا افتخار معرفی یکی از زیباترین شاسی بلندهای جهان نصیب چینی‌ها و نمایشگاه شانگهای شود.
معرفی و عرضه لکسوس NX در سال 2014 میلادی، بدون شک یک محرک اصلی در اعتبار برند لکسوس و فروش محصولاتش ایجاد کرد که بعد از آن به ترتیب شاهد تولید محصولات جدید و فیس لیفت لکسوس با ظاهری نزدیک به لکسوس NX بخصوص در بخش جلوپنجره بودیم. حال شرکت خودروسازی لکسوس پس از دو سه سال فعالیت NX در بازار و همچنین فروش بسیار خوبی که در بازارهای بین المللی به همراه داشته است، نسخه‌ای فیس لیفت از آن معرفی کرد تا فعالیت و فروش آن را بهبود بخشیده و همچنین تا چند سال دیگر نیازی به معرفی یک نسل کاملا جدید از آن نباشید.

فیس لیفت لکسوس NX

فیس لیفت لکسوس NX

نکته مهمی که شرکت خودروسازی لکسوس در جریان معرفی لکسوس NX فیس لیفت اعلام کرد، رونمایی از نام جدید NX 300 بود که از حالا به بعد جایگزین نام NX 200t می‌شود تا تنها تفاوت نامگذاری میان مدل هیبریدی و مدل استاندارد بستگی به یک حرف h داشته باشد که انتهای نام آنان قرار می‌گیرد.

فیس لیفت لکسوس NX

فیس لیفت لکسوس NX

باتوجه به حضور شاسی بلندهای NX در بازار کشور و همچنین بررسی کامل آنان توسط خودروبانک، حالا با یک مرور کلی بر روی تصاویر لکسوس NX فیس لیفت می‌توان به تمام تغییرات ظاهری پی برد که مهم‌ترین آنان شامل چراغ‌های پیشانی پیشرفته و زیباتر، جلوپنجره‌ای تهاجمی‌تر با زنبوری‌های تغییر یافته و مجموعه سپری کاملا جدید با الگوهای جدید طراحی برای مجراهای ورود هوا در قسمت جلو می‌شود و در عقب هم می‌توان مجموعه سپر و چراغ‌‌های جدید، بعلاوه خروجی‌های کرومی رنگ اگزوز برای لکسوس NX 300 را بزرگ‌ترین تغییرات نسخه فیس لیفت عنوان کرد.

فیس لیفت لکسوس NX

فیس لیفت لکسوس NX

برخلاف طراحی ظاهری، لکسوس در زیر کاپوت نسخه‌های فیس لیفت از همان گزینه‌های سابق لکسوس NX استفاده خواهد کرد و این یعنی لکسوس NX 300 که پیش از این با نام NX 200t شناخته می‌شد، از همان پیشرانه توربوشارژر 2 لیتری سود می‌برد و نسخه NX 300h هم از یک سیستم محرک هیبریدی با پیشرانه‌ای درون سوز 2.5 لیتری تنفس طبیعی استفاده خواهد کرد، ولی حالا شرکت خودروسازی لکسوس در کنارموتور الکتریکی، یک موتور دیگر هم به مجموعه اضافه کرده است تا عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/1/31
همش کپی از ام جی اس ولی این اشغال ژاپنی کجا ام جی کبیر انگلستان کجا با نصف قیمت ادم ام جی جی اس می خره هم سواریش بخاطر شاسی داینامیک بهتره هم کیفیتش از این پلاستیک بازیافتی خیلی سرتره تو شتاب هم که سوسکش می کنه
1396/2/1
این داداشمونو بیدار کنید داره هذیون میگه بره قرصاشو بخوره.
پاشو پسرم پاشو ...
1396/2/1
پوووف.
منظورت ام جی چینی هست دیگه. بعدشم قبل از اظهار نظرت اول تاریخ رو نمایی کانسپت ماشینا رو نگاه کن ببین کی از کی کپی کرده.
1396/2/1
میگن آب که سر بالا بره قورباغه ...
یکی نیست بگه چین کجا ژاپن کجا،کیفیتا که قابل مقایسه نیست،آپشن ها که قابل مقایسه نیست،عمر خودرو که قابل مقایسه نیست،کیفیت مواد به کار رفته داخل ماشین که قابل مقایسه نیست،خدایی چیه ام جی رو سرتر دیدی؟ تو عمرت سوار تویوتا و لکسوس شدی که نظر میدی؟میشه بگی چرا ام جی جی اس که میگی انقدر خوبه چرا دیگه وارد نمیشه؟چرا نمایندگی مرکزیه ام جی جمع شد؟ بهتره بری بافتنیتو ببافی جای نظر در مورد ماشین .
1396/2/1
ام جی کبیر انگلستان که فعلا توی بازار ایران با قیمت نجومی وارد میشه و میشه گفت که در عمل هیچ بویی از نیاکانش به ارث نبرده طراحی لوکس لکسوس کاملا مشهوده خواهشا اگه پولشو ندارید توی سر مال نزنید
1396/2/3
چه طوری این ماشینو به mg gs مربوط میدی بعد اگر این پلاستیک بازیافتیه mg چیه