موضوعات داغ

از بیتل تا پورشه باکستر، گردهمایی متفاوت خانواده فولکس واگن در پیست آزادی

عکس نویسنده
بامداد صفائیان
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
ساعت 3 بعد از ظهر روز جمعه اول اردیبهشت ماه، پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی تهران، شاهد برگزاری و گردهمایی خودروهای فولکس واگن بود.
در این همایش، انواع خودروهای فولکس واگن که شامل بیتل‌های نسل قدیم و جدید و همچنین از دیگر خانواده‌های فولکس واگن از جمله محصولات مختلفی از پورشه مثل پورشه 718 باکستر S و یا پورشه ماکان حضور بهم رسانده بودند.
فضای پیست آزادی تهران را انواع فولکس واگن های مختلف پر کرده بود که شامل بیتل‌های کورسی، دودرب، چهاردرب و نسل جدید بیتل‌ها می‌شد که در زمان کوتاهی بعضاّ با تیونینگ ABT به کشور وارد شده بودند.

گردهمایی خودروهای فولکس واگن در پیست آزادی

گردهمایی خودروهای فولکس واگن در پیست آزادی

همچنین فولکس واگن‌های استیشن با رنگ‌های متنوع با نصب چادرهای سفری به شکل کلاسیک که کمتر در خیابان‌های شهر دیده می‌شود، حضور داشتند که نوستالژی دوران گذشته را زنده و تداعی می‌کرد. حضور پر رنگ و پر تعداد فولکس واگن‌های مختلف، که در ردیف‌های مختلف بصف شده بودند، مانند لشگری از ماشین‌های فولکس واگن در پیست خودنمایی می‌کردند و چیدمان جالب این خودروها برای بازدیدکنندگان جذاب بود.
این گردهمایی از طیف گسترده‌ایی با حضور مالکین این خودروها و ازدحام گسترده تماشاچیان برگزار گردید که در حواشی آن حضار و دارندگان خودروهای کلاسیک نسبت به تصمیم اخیر مبنی بر الصاق پلاک‌های تاریخی در مورد اتومبیل‌های کلاسیک، اعتراض داشته و با کمپین "نه به پلاک تاریخی" مخالفت خود را ابراز نمودند.

نه به پلاک تاریخی

نه به پلاک تاریخی

برگزاری این همایش پرشور، با داشتن حاشیه‌های زیاد توسط خبرنگاران و عکاسان، پوشش داده شد. این رویداد خودرویی درساعت 5 بعد از ظهر خاتمه یافت.
در زیر می توانید عکس های مختلفی از این رویداد را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/3
پورشه کایمن یا باکستر نمیدونم کودوم مدله،داخل دوخت قرمزش اصن با روح و روان ادم بازی میکنه،خیلی عشقه،پورشه واسه جوونا عالیه.
1396/2/3
سلام صحبت پورشه نیست