موضوعات داغ

نسل جدید MG GS بزرگ‌تر خواهد بود!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی MG در این چند سال گذشته با رونمایی از یک خودروی شاسی بلند تحت عنوان MG GS، رسما فعالیت خود را در سگمنت شاسی بلندهای کوچک بازار آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی، این کراس اوور تبدیل به یکی از محصولات پرفروش کمپانی خودروسازی MG شد که در داخل کشور هم مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. حال باتوجه به اینکه چند سال از معرفی و عرضه این محصول به بازار می‌گذرد، خبرهایی از نسل جدید این برند MG تا اواخر این دهه به گوش می‌رسد که در ابعاد و اندازه‌ای بزرگ‌تر تولید خواهد شد تا قابلیت نصب 3 ردیف صندلی داخل آن وجود داشته باشد. هرچند کمپانی خودروسازی سایک موتور نسبت به ارائه یک سیستم محرک تمام الکتریکی برای نسل جدید MG GS هم ابراز علاقه کرده است.
"ژو چائو" مدیر بخش استرالیایی شرکت خودروسازی MG در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین عنوان کرد: نسل بعد MG GS به احتمال زیاد به همراه 3 ردیف صندلی تولید خواهد شد که برای داشتن فضای مورد نیاز، مجبور به ساخت نسل دوم MG GS در ابعاد بزرگ‌تر هستیم تا نسل دوم آن نه به عنوان یک خودروی کراس اوور، بلکه به عنوان یک خودروی شاسی بلند کامل همتراز با خودروهای میتسوبیشی اوتلندر و نیسان X-Trail در بازارهای جهانی فعالیت خود را دنبال کند.
دومین خودروی کراس اوور این شرکت خودروسازی یعنی MG ZS هم پیش از این گفته شده بود که قرار است به عنوان یک مکمل فروش برای MG GS وارد بازار شود، اما حالا می‌بینیم که شرکت خودروسازی MG قصد دارد برند GS را به یک خودروی شاسی بلند 7 صندلی ارتقا دهد و بعد از آن جای خالی MG GS را در سگمنت خودروهای کراس اوور با برند جدید خود یعنی MG ZS پر کند.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/6
ام جی سایک موتور چین؟ رونمایی در چین؟! اصالت طراحی؟!! بازارهای بین المللی؟!!! بدون تست یورو انکپ!!!! مورد استقبال بالا در ایران؟!!!!!
زرشککککککی!!!
1396/2/7
جلز و ولز شما قابل درکه ولی بیان حقارت آمیز و دروغگویی ها را نمی توان هضم کرد..
1396/9/27
درود بر همگی
چه بخواهید چه نخواهید صنعت خودروی چین داره با سرعت مسیر رشدش رو طی میکنه...

ام جی تو طراحیش همیشه سبک خودشو حفظ کرده. به دلیل تغییر سیاست شرکت سبک جدید طراحی ای رو پیش گرفتن، به همین دلیل zsو rx5 سبکشون با بقیه ی محصولات شرکت فرق میکنه... جنرال موتورز از سهامدارای سایک موتورز چین هستش در مورد کیفیت محصولات ام جی فقط اینو بدونین که موتوری که روی GSنصب شده در حال حاضر رو بعضیاز ماشین های جنرال موتور هم نصب....

تست های ایمنی چین و اروپا و استرالیا و... هه زیر نظر مارشال ان کاپ و با یه پروتکل اجرا میشه... خوش به حال اونایی که میتونن ام جی میخرن و از سواریش لذت میبرن... شما برو پراید بخر افت قیمتش کمه و دست به نقد
1396/2/7
اصالت؟!! حتما منظور از اصالت طراحی مزدا هستش که ازش کش رفته ام جی!
1396/2/7
اصلا کی حرف از اصالت زد که شما گرخیدی!؟؟؟ شما ام جی میبینی یاد اصالت میوفتی چرا دیگه از خودت میبافی؟ طراحی ام جی و مزدا چه ربطی به هم دارند؟ شما ماشین ندیده ای و همه ماشین ها را شبیه هم میبینی مشکل خودته .. پیرزن ها هم نمیتونن ماشین ها را از هم تشخیص بدن!!!
1396/2/7
بهتره یه سرچی توی نت بزنید تا کپی کاری این شرکت چینی از مزدا CX-3 رو ببینید! تازشم معلومه چه کسی ماشین ندیده هست! بهتره ادبیاتتو عوض کنی! پیرزن چیه!
1396/2/8
پس تویوتا راو فور هم کپی از ام جیه
1396/2/10
این ماشین جدید MG رو جلوی آدم کور هم بزاری میفهمه از رو مزدا کپی زده
1396/2/7
چرا بعضی از ام جی سوارا بی ظرفیتن؟
1396/2/7
اقا من نمیدونم چرا همه با این ام جی مشکل دارن!!!
اقا اصن چینی خوبه؟ ماشین خوبی که هست بالاخره قابل رقابت با کره ای هام هست حتی تو بعضی موارد بهتره
انقدر تعصب نداشته باشید دوستان
1396/2/7
اینو همه میدونن کپیه از مزدا CX-3! همهه...
1396/2/7
مَش امير از عقده ام جي، بسوز تا بسوزي :))))، يادت نره آب رو همون جا بريزي كه داري ميسوزه