موضوعات داغ

فورد موستانگ آبی رنگ، پرفروش‌ترین خودروی اسپرت سال گذشته

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بارها در مقاله‌های مختلف به بررسی برترین خودروهای سال 2016 پرداختیم که تنها بخش کوچکی از آن شامل بهترین خودروهای اسپرت سال، بهترین خودروهای شاسی بلند، بهترین آمار فروش در سال گذشته و... می‌شود، حال با ورود به سال جدید میلادی و گذشت تقریبا چهارماه از آن، وقت آن رسیده که خودروهای 2017 را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. ولی امروز با یک فلش بک به سال قبل، می‌خواهیم پرفروش‌ترین خودرو اسپرت سال گذشته را مورد بررسی قرار دهیم که بخش بزرگی از آمار فروش را تنها ماشین‌های آبی رنگ فورد موستانگ تشکیل داده‌اند.
در سال گذشته، نسل جدید فورد موستانگ با داشتن بیش از 140 بازار در سراسر جهان که اخیرا 6 کشور دیگر از جمله برزیل، ساحل عاج و... هم به آن اضافه شده است، موفق به فروش بیش از 150 هزار دستگاه فورد موستانگ "آبی رنگ" در سراسر جهان شد تا به عنوان پرفروش‌ترین خودروی اسپرت سال 2016 با رنگ آبی معرفی شود. این درحالیست که از 150 هزار خودروی فروخته شده در سال گذشته، چیزی معادل 45 هزار دستگاه فورد موستانگ آبی سهم بازار داخلی آمریکا شده است که نشان از محبوبیت بسیار بالای رنگ "آبی" بر روی بدنه فورد موستانگ دارد.
علاوه بر ایالات متحده آمریکا، دو کشور چین و آلمان هم سهم قابل توجهی در فروش نسل جدید فورد موستانگ داشته‌اند که نسبت به سال 2015 میلادی، شاهد یک رشد 74 درصدی فروش در سال 2016 میلادی هستیم. این درحالیست که رقبای اصلی این خودرو در بازارهای داخلی و خارجی یعنی شورلت کامارو و دوج چلنجر، کاملا چراغ خاموش به کار خود در بازار ادامه می‌دهند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/6
سلام
فکر میکنم پراید سفید رکورددار باشه
لطفا بررسی بفرمایید
تشکر