موضوعات داغ

S63 AMG کوپه، هیولای نارنجی رنگ فوستلا

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر به یاد داشته باشید، تیرماه سال 94 شرکت تیونینگ هامان برای شروع یک پروژه منحصر به فرد بر روی بی.ام.و M6 که نتیجه‌ای خارق العاده در پی داشت، همکاری خود را با دیگر شرکت تیونینگ آلمانی یعنی "فوستلا" آغاز کرد که در بحث نقاشی و انتخاب چند قلم قطعه برای این خودرو، فوستلا وارد عمل شد و اول از همه به رنگ آمیزی بدنه خودرو با رنگ آبی متالیک بسیار شیک و چشم نواز پرداخت و سپس در کنار تغییر و تقویت بدنه خودرو به طور محدود، برای چرخ‌های خودرو چهار عدد رینگ 18 پره‌ای بزرگ و همچنین چراغ‌های جدید LED با پس زمینه‌ای تاریک را انتخاب کرد.
حال موضوع بالا مقدمه‌ای بود بر بحث امروزمان که در رابطه با پروژه جدید این تیونر آلمانی، یعنی "فوستلا" خواهد بود که بر روی یک دستگاه خودروی مرسدس بنز S63 AMG کوپه اجرا شده است تا از دل آن یک هیولای نارنجی رنگ بیرون بیاید.
با نگاهی کلی بر روی تصاویر منتسب به این پروژه در خودروبانک، به راحتی می توان به فاکتورهای تغییر یافته در طراحی ظاهری پی برد که حالا یک طراحی جذاب و تهاجمی به همراه ارتفاع پایین‌تر به همراه داشته است تا حمایت بیشتر خود را از تقویت سنگین پیشرانه انجام دهد.

S63 AMG کوپه

S63 AMG کوپه

در بخش مولد قدرتی هم متخصصان "فوستلا" تمام توانایی‌های خود را بر مرسدس بنز S63 AMG کوپه پیاده کرده‌اند تا یک خودروی لوکس را تبدیل به خودرویی شوم و خشن با پیشرانه‌ای قدرتمند کنند. در مدل استاندارد، مرسدس بنز و شرکت پرفورمنس AMG از پیشرانه‌ای هشت سیلندر 5.5 لیتری BiTurbo استفاده کرده‌اند که قدرت استاندارد آن به 577 اسب بخار و گشتاور آن هم به 900 نیوتن متر می‌رسد. ولی فوستلا با تقویت سخت افزاری و نرم افزاری مرسدس بنز S63 AMG کوپه، باعث شده تا حداکثر نیروی تولیدی این پیشرانه بدون ذکر گشتاور افزایش یافته، یک جهش بزرگ از 577 اسب بخار به چیزی معادل 730 اسب بخار داشته باشد که انتظار می‌رود گشتاور تولیدی آن هم از مرز 1100 نیوتن متر فراتر رفته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد