موضوعات داغ

"کاپرا2" پرقدرت به بازار می‌آید

عکس مطلب اول
شرکت بهمن موتور فروش کاپرای نسل جدید خود را از امروز آغاز کرد.
نسل جدید وانت‌های شاسی بلند کاپرا در حالی به بازار خودروی داخلی می‌آید که نسل قبلی آن توانست عنوان پرفروش‌ترین وانت را در بازار ایران به خود اختصاص دهد.
کاپرا2 محصول جدید شرکت بهمن موتور است، که چهره ظاهری و تریم داخلی آن نسبت به کاپرای فعلی بهبود قابل توجهی یافته است.
دوربین دید عقب، سیستم رهیاب(GPS) با نقشه کامل ایران همراه با نمایشگر 7 اینچی لمسی، چراغ‌های LED) DLR ) و اتاق بار بزرگتر، از جمله تغییرات این خودرو نسبت به نسل قبلی خود است.
موتور با حجم 2400 سي سي ميتسوبيشي و قدرتي معادل 127 اسب بخار و دو ديفرانسيل و جادار بودن آن را از مزاياي اصلی این خودرو بوده و شاسي مستقل آن كه موجبات آفرود بودن اين خودرو را فراهم مي‌آورد مزیت‌های آن را دو چندان کرده است. اما مهمترين و ارزشمند ترين قابليت اين خودرو داشتن سيستم تعليق بسيار نرم نسبت ساير خودروهاي رقيب است كه امكان استفاده دو منظوره از خودرو (باري و سواري) را فراهم مي‌آورد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/17
سلام اگر میشه بیشتر درموردش بگید این مدل جدیده ممنون
1396/2/18
شاهکار تکنولوژی میتسوبیشی را عشق است، از 2400 سی سی 126 اسب بیرون کشیدن در دنیایی که از هر لیتر صد اسب می گیرند فقط و فقط از دست بهمن موتور و شریک چینیش براید!! اسپند دود کنید یه موقع چشم نخورید!
1396/2/20
شما وقتی هدف از تولید یه وسیله رو نمیدونی خواهشا میتسوبیشی و بهمن موتور رو نقد نکن. هستن خودروهایی که فقط 130 اسب قدرت دارن ولی 20 تن رو جابه جا میکنن. هدف از ساخت این وسیله هم تا حدی اونطوریه و رو قابلیت گیربکس و گشتاور بالا کار شده.
1396/2/19
126.اسب اخه.مگه می خوام باهاش تا سر کوچه برم حداقل 150 بتید قدرت داشته باشه