موضوعات داغ

حداکثر سرعت بی ام و 530i را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
بسیاری از علاقه مندان بی ام و زمانی که اعلام شد 530i جدید از موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری استفاده خواهد کرد نا امید شدند. اما پس از به بازار آمدن این خودرو، همین موتور ۲ لیتری توانست عملکردی بسیار عالی را از خود نشان دهند و توجه بسیاری را به خود جلب کند.
اخیرا اما فیلمی منتشر شده است که حداکثر سرعت این خودرو را نشان می دهد که به صورت الکترونیکی بر روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. اما نوع محدود شدن این سرعت نیز جالب است چون این خودرو در جعبه دنده ی ۸ دنده بهره مند است اما هنگامی که به سرعت ۱۵۵ مایل بر ساعت یا همان ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت می رسید دیگر نمی توان از دنده ی ۶ بالاتر رفت و همین مورد حداکثر سرعت خودرو را محدود می کند.

بی ام و 530i

بی ام و 530i

اما بد نیست پیش از دیدن این فیلم به بررسی کوتاه مشخصات این خودرو نیز بپردازیم. 530i از نظر فنی با سری ۷ های جدیدی که در بازار ایران نیز عرضه شده اند یکی است و از موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو بهره مند است که می تواند ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. البته همانطور که می بینید اسب بخار و گشتاور همین موتور بر روی اتاق سری ۷ بیشتر است که به دلیل تفاوت های نرم افزاری است.
سری ۵ جدید که با قیمت ۵۰ هزار دلار در بازار امریکا عرضه می شود توانایی دست یابی به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در عرض ۶.۲ ثانیه دارد که این عدد با مدل M5 اتاق E34 یکی است. در ادامه دیدن ویدیوی حداکثر سرعت این خودرو را به شما پیشنهاد می کنیم.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/18
واقعا عالیه . ولی تو ایران کجا میشه با این سرعتا رفت ؟! .
1396/2/18
وای چقدر هیجان انگیز بود. باورم نمی شه ...
1396/2/18
سلام
من در صدد هستم که ۵۳۰ رو بگیرم کسی اطلاعی نداره کی وارد لیست واردات میشه ؟ و قیمت حدودیش ؟ چندین بار با پرشیا خودرو تماس گرفتم جواب سر بالا میدن میگن یه ماه تا ۲ ماه دیگه میاریم قیمتم گفتن به من بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون !!!! در صورتی که قیمت جهانی تغییر خاصی نکرده ! که بخوان اینقدر گرون تر از ۵۲۸ ۲۰۱۶ بفروشن !!!! اگه از دوستان اطلاعات موثقی داره لطفا با من در میان بزاره ممنون
و اینکه الان واردات د انحصار به اصطلاح نمایندگی ها ! هست ؟ یا اینکه شرکت های دیگه هم اجازه واردات دارن ؟؟