موضوعات داغ

ارزان ترین خودروی روباز مرسدس بنز کدام است؟

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
این روزها برای مرسدس بنز کلاس SLC دوران خوبی است چون این خودرو در ارزان قیمت ترین حالت خود حداقل برای بازار انگلستان قرار دارد. قیمت این خودرو در بازار انگلستان از ۳۲ هزار پوند یا چیزی در حدود ۴۱ هزار دلار آغاز می شود. که با چنین پولی می توان مدل SLC 180 AMG Line خریداری کرد.
این خودرو مجهز به یک موتور ۱.۶ لیتری بنزینی توربوشارژردار است که می تواند ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. با وجود اینکه این موتور چندان قدرتمند نیست اما مرسدس بنز ادعا می کند که شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو ۷.۹ ثانیه است و می تواند به حداکثر سرعت ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

مرسدس بنز کلاس SLC

مرسدس بنز کلاس SLC

نیروی این موتور به صورت استاندارد از طریق یک گیربکس ۶ دنده ی دستی به چرخ های عقبی انتقال پیدا می کند اما در صورتی که مشتریان مبلغ اضافه ای معادل ۱۶۰۰ پوند را پرداخت کنند می توانند خودروی خود را به همراه گیربکس ۹ دنده ی خودکار جدید مرسدس بنز دریافت کنند. مدل پایه ی این خودرو به صورت استاندارد مجهز به امکاناتی چون کروز کنترل، سیستم تعلیق اسپرت، رینگ های ۱۸ اینچی آلومینومی، سیستم تهویه ی مطبوع، صندلی های Artico، سیستم ترمز اسپرت و سیستم کمکی ترمز فعال است.

مرسدس بنز کلاس SLC

مرسدس بنز کلاس SLC

البته مدل SLC180 AMG Line تنها مدلی از این خودرو نیست که در بازار انگلستان عرضه می شود بلکه مدل SLC 43 نیز به قیمت ۴۷ هزار پوند یا ۶۱ هزار دلار قابل خریداری است که مجهز به موتور شش سیلندر وی شکل است که دارای سیستم تویین توربو است و می تواند ۳۶۲ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل ۴.۷ ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز به صورت الکترونیکی بر روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد