موضوعات داغ

بزرگ ترین نمایندگی فروش بوگاتی در چه کشوری قرار دارد؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
وقتی یک برند خودروسازی همچون فراری، لامبورگینی، مازراتی و... در یک کشور مثل ایتالیا قرار دارند، طبیعتا انتظار می‌رود که بزرگ‌ترین نمایندگی عرضه و خدمات پس از فروش آن هم در کشور ایتالیا قرار گرفته باشد، اما این موضوع شامل حال بوگاتی نمی‌شود، زیرا باتوجه به حضور برند خودروسازی "بوگاتی" در کشور فرانسه، اخیرا بزرگ‌ترین نمایندگی عرضه و خدمات پس از فروش این کمپانی خودروسازی در کشور امارات متحده عربی افتتاح شده است تا برخلاف چیزی که انتظار می‌رفت، بزرگ‌ترین نمایندگی بوگاتی نه در کشور فرانسه، بلکه در شهر "دبی" قرار گرفته باشد.

بزرگ‌ترین نمایندگی بوگاتی

بزرگ‌ترین نمایندگی بوگاتی

کشور امارات متحده عربی و در راس آن شهر "دبی"، در بر گیرنده چیزهای منحصر به فرد بسیار زیادی است و تا همین چند ماه پیش، تنها شهر بر روی کره زمین بود که شهر بازی اختصاصی فراری درون آن قرار داشت تا اینکه چند ماه پیش دومین شهر بازی فراری تحت عنوان "فراری لند" در کشور اسپانیا هم افتتاح شد. حال آنکه بزرگ‌ترین نمایندگی عرضه و خدمات پس از فروش بوگاتی هم در شهر دبی افتتاح شده است تا بار دیگر این شهر پرحاشیه و معروف جهان تبدیل به تیتر اول وبسایت‌های بزرگ جهانی، بخصوص وبسایت‌های فعال در حوزه خودرو شود.

بزرگ‌ترین نمایندگی بوگاتی

بزرگ‌ترین نمایندگی بوگاتی

گفتنی است که بزرگ‌ترین نمایندگی بوگاتی طبق اطلاعات ارائه شده، در جاده شیخ زاید با مساحتی 2600 فوت مربع افتتاح شده است که در آن تنها یک دستگاه خودروی بوگاتی شیرون به نمایش گذاشته شده است و انتظار می‌رود که این تعداد بیشتر و بیشتر شود، هرچند از تعداد محدود 500 دستگاهی بوگاتی شیرون، چیزی حدود 30 دستگاه از آن فقط توسط اماراتی‌ها سفارش داده شده است که این مرکز می‌تواند در امر خدمات رسانی به آنان مفید واقع شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد