موضوعات داغ

نسخه ای خاص از فرزند کوچک بی ام و معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی بی.ام.و بدون هیچگونه اطلاع قبلی، نسخه‌ای ویژه از خودروی i3 با پسوند جدید "کربن" رونمایی کرد تا با رینگ‌های بزرگ‌تر و تجهیزات پیشرفته‌تر، چهره کوچک‌ترین فرزند خود را آراسته و جذاب‌تر کرده باشد.
برای طراحی ظاهری این خودرو گفته شد که رینگ‌های بزرگ و اسپرت 20 اینچی مورد استفاده قرار گرفته است، ولی در کنار آن شاهد بکارگیری چراغ‌های جدید LED، استفاده از سافروف و همچنین استفاده از روکش‌های چرمی بر روی صندلی و ادوات داخل کابین هستیم، هرچند یک سیستم صوتی قوی‌تر "هارمن کاردون" هم به امکانات چند رسانه‌ای این اتومبیل اضافه شده است.

بی ام و i3 کربن

بی ام و i3 کربن

در خصوص مشخصات فنی هم بدون ایجاد تغییرات، باید گفت که این محصول به یک پیشرانه الکتریکی 22 کیلووات ساعتی با باتری‌های لیتیوم یونی مجهز شده که می‌تواند حداکثر قدرت 170 اسب بخاری و همچنین حداکثر گشتاوری 249 نیوتن متری تولید کند. در ضمن یک پیشرانه محرک پلاگین هیبریدی هم بر روی این خودرو نصب خواهد شد که به یک پیشرانه بنزینی هم مجهز شده که صرفا به عنوان یک ژنراتور برای شارژ باتری عمل می‌کند و هیچ دخالتی در انتقال قدرت ندارد، به همین دلیل وزن خودرو افزوده شده و عملکردی ضعیف‌تر از نسخه تمام الکتریکی دارد.

بی ام و i3 کربن

بی ام و i3 کربن

در آخر می‌رسیم به ارزش گذاری این خودرو که شرکت سازنده تاحدودی قشر ثروتمندان جامعه را در نظر گرفته و بر روی محصول ریز اندام خود که حالا برای خوش قیافه نشان دادن آن بسته‌ای جدید دریافت کرده است، قیمت 53 هزار و 731 یورو تعیین شده است که با تبدیل آن به دلار، چیزی معادل 58 هزار و 634 دلار از آب در می‌آید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد