موضوعات داغ

پک اسپرت برای سوبارو BRZ

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
سوبارو این هفته نسخه ی ویژه ای از مدل کوپه ی BRZ را معرفی کرد که با نام کامل اسپرت پک اسپشیال ادیشن ۲۰۱۷ شناخته می شود. همانند سایر نسخه های خاص قبلی این خودرو، این پک جدید نیز هیچگونه تفاوت فنی در بخش موتور و گیربکس با نسخه ی استاندارد ندارد اما به جای آن تفاوت های ظاهری جذابی در مقایسه با مدل استاندارد و یا برادر دو قلوی خود یعنی تویوتا GT86 دارد.
این خودرو با پکیج اسپرت مجهز به سیستم ترمز برمبو، سیستم تعلیق Sachs، رینگ های آلومینیومی جدید ۱۷ اینچی، بالچه ی عقب مشکی رنگ، آینه های جانبی مشکی، آنتن کوسه ای مشکی و نوشته‌ی BRZ به رنگ مشکی در بخش عقبی خودرو است.

سوبارو BRZ اسپرت پک

سوبارو BRZ اسپرت پک

قیمت این خودرو در مقایسه با سوبارو BRZ پریمیوم استاندارد ۲۳۰۰ دلار گران تر است و دارای امکاناتی همچون گرمکن صندلی ها و جعبه دنده ی شش دنده ی دستی است. قیمت این خودرو حدود ۳۶ هزار دلار است. اما در صورتی که گیربکس ۶ دنده ی اتوماتیک را انتخاب کنید قیمت آن به ۳۸ هزار دلار افزایش خواهد یافت.
در زیر کاپوت سوبارو BRZ اسپرت پک یک موتور باکسر ۲ لیتری خوابیده است که از نوع تنفس طبیعی بوده و می تواند در مدل دنده دستی قدرت و گشتاور به ترتیب ۲۰۳ اسب بخار و ۲۱۲ نیوتون متر و در مدل اتوماتیک نیز قدرت و گشتاور به ترتیب ۱۹۷ اسب بخار و ۲۰۵ نیوتون متر را تولید کند.

سوبارو BRZ اسپرت پک

سوبارو BRZ اسپرت پک

از این خودرو تنها به تعداد محدود ۱۵۰ دستگاه تولید خواهد شد که ۱۰۰ تای آنها از نوع دنده دستی و ۵۰ تا نیز دارای گیربکس اتوماتیک هستند. این خودرو در چهار رنگ قرمز، خاکستری، آبی و سفید قابل سفارش است که قیمت این رنگ ها تفاوتی با یکدیگر ندارند.

سوبارو BRZ اسپرت پک

سوبارو BRZ اسپرت پک

سوبارو BRZ در بازار استرالیا ماه گذشته فروش ۶۲ دستگاهی را تجربه کرده است و پیش بینی می شود که امسال ۲۲۰ دستگاه از آن به فروش رود. تویوتا نیز موفق به فروش ۱۴۵ خودرو در ماه آوریل شده است و تا پایان سال پیش بینی فروش ۶۷۰ دستگاهی را کرده است. با این حال این دو برادر دو قلوی ژاپنی در بازار استرالیا هنوز در پشت سر فورد موستانگ با فروش ۲۴۲۱ دستگاهی و بی ام و سری ۲ با فروش ۶۹۹ دستگاهی قرار دارند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/26
احترام به معنا کننده دریفت