موضوعات داغ

شو روم مركزي SEAT در تهران در حال ساخت است

عکس مطلب اول
سئات یک برند اسپانيايي است که از زیر مجموعه های گروه فولكس واگن به شمار می رود. فولكس واگن نیز خود بزرگترين هلدينگ خودروي جهان است كه به غير از خود برند فولكس، برندهاي سئات اسپانيا، اشكودا جمهوري چك، آئودي، پورشه، لامبورگيني، بنتلي و بوگاتي را در دل خود جاي داده است. همچنين در بخش خودروهاي تجاري نيز برندهاي فولكس، مان و اسكانيا زير مجموعه اين گروه است.
حال مدتي است كه اين گروه خودرويي با برنامه ريزي وسيع در حال آماده كردن مقدمات ورود بِه بازار ايران است. يكي از اولين برند هاي اين گروه كه به ايران وارد خواهد شد، سئات است. سئات زير شاخه اسپرت فولكس است كه مالكيت ١٠٠ درصد سهامش در اختيار فولكس واگن آلمان قرار دارد.

شو روم مركزي SEAT در تهران

شو روم مركزي SEAT در تهران

خودروهاي سئات از لحاظ فني و قواي محركه و پلت فرمً با محصولات فولكس واگن يكي هستند و تنها درظاهر از سبك طراحي متفاوتي بهره مَي برند كه حالتي خشن تَر و اسپرت به آنها مَي دهد.
معين موتور بيش از يك ماه پيش بطور رسمي مجوز نمايندگي رسمي برند سئات را در ايران كسب كرد .معين موتور که تا پيش از اين نماينده رسمي پورشه در ايران بوده است از اين به بعد نماينده رسمي هر دوی اين برند ها خواهد بود.

شو روم مركزي SEAT در تهران

شو روم مركزي SEAT در تهران

در حال حاضر معين موتور در حال آماده كردن مقدمات ورود اين برند با اصالت و اسپرت گروه فولكس واگن به ايران است و در همين راستا شو روم مركزي شماره يك سئات در خيابان شهيد بهشتي يا همان عباس آباد در حال ساخت است. شو روم مركزي شماره يك سئات در محل نمايشگاه سابق اتو پورشه احداث خواهد شد.
اين روزها اگر از خيابان شهيد بهشتي عبور كنيد مَي توانيد استيكر هاي سئات را بر روي ديوارهاي بيروني اين شو روم ببينيد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد