موضوعات داغ

بنتلی شاسی بلند در نسخه پرنده شکاری را بشناسید!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی بنتلی در اسفندماه سال گذشته برای اینکه غرفه خود را در نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 شلوغ کند، به سراغ تنها خودروی شاسی بلند خود رفت و با استفاده از چرم‌های مرغوب و همچنین استفاده از قطعات چوبی دست ساز در داخل کابین، اقدام به ساخت یک نسخه لوکس و ویژه از بنتلی بنتایگا با لقب جدید "مولینر" گرفت تا از حالا به بعد نسخه "مولینر" از بنتلی بنتایگا به عنوان لوکس‌ترین خودروی شاسی بلند جهان شناخته شود. حال کمپانی خودروسازی بنتلی پای خود را فراتر گذاشته و با انتخاب بنتلی بنتایگا مولینر، یک نسخه ویژه‌تر از آن آماده کرده است که بیشتر برای شاهزادگان کشورهای عربی مناسب خواهد بود.

بنتلی بنتایگا شاهین

بنتلی بنتایگا شاهین

"شاهین" یا "Falconry"، پروژه جدید بنتلی برای ساخت یک شاسی بلند منحصربه فرد برای اشراف زادگان و شاهزادگان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس است که در زیر کاپوت آن بدون تغییر از همان پیشرانه استاندارد دوازده سیلندر 6 لیتری با حداکثر قدرت 600 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن متر استفاده شده است که می‌تواند یک شتاب صفر تا صد 4.1 ثانیه و حداکثر سرعت 301 کیلومتر بر ساعت داشته باشد، اما در خصوص امکانات و تجهیزات این خودرو تجدید نظر شده است تا یک نسخه ویژه مخصوص برای شاهزادگان و اشراف زادگان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس ساخته شود که علاقه زیادی به پرندگان شکاری و کمک گرفتن از آنان در شکار دارند.

بنتلی بنتایگا شاهین

بنتلی بنتایگا شاهین

با مروری بر روی تصاویر و همچنین اطلاعاتی که از سوی شرکت سازنده ارائه شده است، می‌توان مهم‌ترین ویژگی این ماشین را طراحی و ساخت یک جعبه مخصوص چوبی برای نگهداری وسایل توصیف کرد که در قسمت عقب کابین جاسازی شده و درون آن دستکش‌های مورد نیاز برای نگهداری شاهین، یک دوربین چشمی، فلاکس و لیوان‌های استیلی و... دیده می‌شود. اما دیگر ویژگی مهم این ماشین را می‌توان حکاکی یک پرنده شاهین بر روی قطعات چوبی داشبورد توصیف کرد که یک جلوه متفاوت به داخل کابین داده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/1
چرا جدیدا دیگه فیلم نمیدید؟ بابا دوماه شده فیلم ندادید ها
1396/3/2
جای تاسف که فیلم بررسی خودرو هاتون تا این حد تاخیر داره. مثلا رای دادیم بهترین سایت خودرویی...