موضوعات داغ

برای اولین بار در ایران یک عاملیت مجاز، خودروی معیوب مشتری را تعویض کرد

عکس مطلب اول
برای اولین بار در کشور، یک نمایندگی شرکت های خودرویی همانطور که در قرارداد اولیه قید کرده بود، خودروی دارای نقص مشتری را بدون قید و شرط تعویض کرد.
چند روزی ست که در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر تعویض خودروی معیوب توسط یکی از نمایندگی های مجاز سرو صدای زیادی به پا کرده است. از این رو به سراغ صاحب عکس های منتشر شده رفتیم تا از صحت و سقم ماجرا با خبر شویم.

صاحب عکس احمد شارقی نام دارد که چند روزیست خودروی تیوولی اش به دلیل نقص فنی تعویض شده است. وی به خبرنگار ما گفت:
سال گذشته از نمایندگی اتوخسروانی یک دستگاه تیوولی مدل ۲۰۱۶ خریداری کردم بعد از گذشت ۹ ماه خودروی من در بخش گیربکس دچار نقص فنی شد. به گفته وی، پس از تماس با اتوخسروانی، همانطور که در قرارداد اولیه قید شده بود، تیوولی دارای نقص، بدون قید و شرط تعویض و یک دستگاه تیوولی جدید با رنگی که مد نظر داشتم با خودروبر جلوی منزل به من تحویل داده شد.
براساس این گزارش، پس از تحولات قابل توجهی که بعد از برجام در حوزه خودرو و صنعت خودروی کشور رخ داده است، در شرایط فعلی، فروش و خدمات پس از فروش روز در بازار خودرو، به عنوان اصلی‌ترین موضوع این صنعت محسوب می‌شود. به این ترتیب تنها شرکت هایی که این مسایل را مد نظر دارند و در عمل در زمینه فروش و خدمات پس از فروش با نگاه جلب رضایت مشتری عمل می‌کنند امکان ماندن، فعالیت و دستیابی به موفقیت در این بازار را خواهند داشت.
عاملیت مجاز ۴۰۰۱ رامک‌خودرو (اتو خسروانی) یکی از نمایندگی ها و عاملیت های مجاز شرکت های خودرویی است که به دلیل ارائه خدمات متعدد و متنوع به مشتریان همچون گارانتی تعویض یکساله، ارسال رایگان به تمام نقاط ایران، کارواش‌های رایگان و بسیاری از خدمات دیگر توانسته است عنوان برترین نمایندگی را در سال‌های ۹۴ و ۹۵ به خود اختصاص دهد.
علاقه مندان می توانند جهت آشنایی بیشتر با این مجموعه و مشاهده فیلم ها و عکس های ای خبر به آدرس وب سایت اتو خسروانی www.autokhosravani.com مراجعه کنند.

نظرات کاربران

17 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/2
این حرکت واقعا بی نظیره دستشون درد نکنه خدمات پس از فروش یعنی این و به نظرم باید همه از اتو خسروانی الگو بگیرن
1396/3/4
با مقایسه قیمت های خودرو های این نمایندگی با بازار متوجه میشید که چند میلیونی گرونتر هست. مثل بیمه سود سرشاری ازین دست گارانتی بدست میارن، حالا یدونه هم تعویض کردند.
1396/3/2
افرین این شد فرهنگ وشعور بقیه یاد بگیرن
1396/3/2
به طرز کاملا محسوسی مطلبوتون داد میزنه تبلیغ هست :))
البته اشکالی نداره فقط اون بالا قید کنید رپورتاژ اگهی
اگه خودرو تعویض شده تحت نظر رامک خودرو وارد کننده اصلی بوده نه از افتخارات یه نمایندگی خاص و تو سایر نمایندگی های رامک خودرو هم باید همین شرایط حکم فرما باشه :))
چه میکنه این اتو خسروانی :))
1396/3/3
همجنین اطلاعاتتون ناقصه .چون حداقل یک مورد دیگه من سراغ دارم که کرمان خودرو تعویض کرد.
1396/3/2
مگه ميشه مگه داريم
1396/3/2
نقطه ضعف بسیار بزرگ محصولات سانگ یانگ،مخصوصا اکتیون و کایرون ،گریبکس هستش.(جدیداش داره کم کم خودشو نشون میده)
من رشته ام اتومکانیکه، به ماشین خیلی میرسم و از نظر فنی بسیار مراقبت میکنم از ماشین.سال 91 یک کایرون صفر خریدم 64 میلیون،4 سال بدن کوچکترین ایرادی کار کرد برام، بعد از 4 سال بدون دلیل در جاده با سرعت 120، گیربکسش ترکید،به لطف خدا برای خودم و خانواده ام اتفاقی نیوفتاد. 32 میلیون پول گیربکس از من گرفتند، من ماشین رو با گیر بکس نو 4 ماه بعد فروختم، کسی که از من خریده بود 6 ماه بعد زنگ زد که گیربکس ماشین یکدفعه کاملا داغون شده. حالا دیگه خودتون قضاوت کنید.ماشینی که باید 5 سال گارانتی داشته باشه رو با سه سال کارانتی فروختن.
1396/3/2
گیربکس های تیوولی مال شرکت آیسین هستند و ایراداد این چنینی به مراتب کمتر در اونها مشاهده می شه لطفا با اطلاعات نظر بدهید
1396/3/2
اگه همه نمایندگی ها مثل ایشان رفتار کنند اوضاع ماشین در ایران گلستان می شود.
1396/3/2
تمام شد ! حالا دیگه مشتریا صف میکشن در نمایندگی - به نظرم به اندازه 100 تا بیلبورد تبلیغ شد واسش( اتو خسروانی)
1396/3/2
مرحبا به شرفش
رحمت به اون شیری که خورده
امیدوارم این نقطه عطفی باشه در مشتری مداری به سبک بلاد کفر
1396/3/2
کاش همه شرکت ها یاد بگیرن
1396/3/2
آفرین به این نمایندگی شایسته
1396/3/3
بنده بک 206 اس دی وی 8 صفر کیلومتر سال 94 از ایران خودرو گرفتم و طی یکسال مشکلات زیر را پیدا کرد:تعویض استپر-پتانسیومتر-ای سی یو-دیسک و صفحه-گیربکس-استارت-شیشه بالابر-دسته راهنما-لاستیک درها-جلوبندی
در هر بار مراجعه به نمایندگیها ی ایران خودرو با کلی دردسر و تحمل چند روز بی ماشینی رفع عیب می شدتااینه نمایندگیهای شهر بنده به این نتیجه رسیدند که ماشین را بفروشم چون دیگر آن را پذیرش نمی کردند.البته در نگاه ایران خودرو این هم نوعی مشتری مداریست که با پیشنهاد فروش ماشین خودشان و بنده را از شر یک فرقون تولید شده در این شرکت راحت کنند.لعنت خدا و خلق تا ابد بر مسئولین و مدیران این شرکت.
1396/3/3
پرشیا خودرو دو سال پیش رو سری اول X4 این کارو کرد، برید از اونم گزارش تهیه کنید!
1396/3/3
روحانی مچکریم
1398/12/6
سلام به همگي
گول تبليغات اين مجموعه كلاهبردار رو نخوريد اونقد شيك و مجلسي سر مشتري رو كلاه ميذارن كه كسي هم متوجه نميشه يعني دزدتر از اين مجموعه من تا حالا نديدم تسهيلات خودرو رو براي مشتري ٧٠درصد ميزنن تازه وقتي ميري زودتر از موعد تسويهكني از سود هيچي كم نميكنن و تا ريال آخر رو ازتون ميگيرن تبليغات دروغ اين شركت رو نخوريد خواهشا