موضوعات داغ

شرایط جدید فروش محصولات کیاموتورز

عکس مطلب اول
براساس آخرین شرایط فروش شرکت اطلس خودرو علاقه مندان به خودروهای کیاموتورز می توانند محصولات متنوع این شرکت را به صورت نقدی و یا اعتباری خریداری نمایند.
در شرایط جدید اعلام شده خودروهای اسپورتیج 2017 جی تی لاین، سراتو 2017 و کارنز 2017 به صورت نقدی و اعتباری تا 24 ماه قابل عرضه می باشند. همچنین خودروهای سورنتو، اپتیما جی تی لاین و پیکانتو نیز با اقساط 12 ماهه به فروش می رسند.
کلیه خودروهای فروخته شده توسط شرکت اطلس خودرو، که چهار سال پیاپی موفق به کسب مقام نخست خدمات پس از فروش در بین کلیه شرکت های واردکننده خودرو شده است، علاوه بر برخورداری از گارانتی به مدت 2 سال و یا 40 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) دارای کارت پشتیبان نیز بوده که خدمات این شرکت به مشتریان خود را مطابق ضوابط کارت پشتیبان تا 5 سال یا 150 هزار کیلومتر(هر کدام زودتر فرا برسد) قابل تمدید خواهد نمود .
لطفا جهت مشاهده لیست قیمت محصولات کیا به جدول زیر مراجعه نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02148644444 داخلی 2 تماس حاصل فرمایید.

شرایط جدید فروش محصولات کیاموتورز

شرایط جدید فروش محصولات کیاموتورز

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/7
خدا رو شکر که بالاخره مدل های 2017 هم اضافه شد کاش سورنتو و پیکانتو هم 2017 اضافه میشدن
1396/3/7
2 سال گارانتی؟؟؟ مثلا شما نماینده ی رسمی هستید؟ توی دنیا 5 سال گارانتی میکنن این ماشین ها رو
1396/3/8
کیا تو دنیا 7 سال گارانتیه
1396/3/7
اسان موتور كه جايگاهشو از دست داده اطلس خودرو هم سامانه ثبت سفارش نشون ميده كه مجوزش باطله اينا چطوري پيش فروش ميكنن الله اعلم مرضوع قيمت و تحويل خودرو هم بماند هر دم از اين باغ بري ميرسد
1396/3/7
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت خودرو بانک
با کمی تفکر و تجسم به لیست شرایط فروش واقعا حسه بدی بهم دست داد و به این فکر کردم که ما مردم بیهوده منتظر تغییر و بهبود شرایط هستیم
چند وقت قبل فیلمی رو در اینستاگرام مشاهده کردم که یک هموطنه عزیزمون که ساکن المان بودن به نمایندگی ائودی مراجعه کرده و از شرایط فروش این المانیه خوش استایل فیلم گرفته بودند
جالب بود که TT سال 2017 با شرایط از دم قسط و ماهیانه 440 یورو که برای من و خیلی مردم شاید داشتن این ماشین ارزو باشد فروخته میشد و ما در اینجا همون اتومبیل را محصول سال 2015 که رو دست رامک خودرو مانده با قیمت 500 میلیون میخریم بدون هیچ خدمات پس از فروشی....سوال اینجاست که چرا مردم ایران لایق این برخورد هستند؟؟؟
عظیم خودرو که یک تیبارو به صورت شرایطی و با قیمت یک 206 تیپ 5 میفروشد و همه جا دم از خوش برخورد بودن و تحویل به موقع میزند و لیزینگ های دیگر که اگر از دیگری تعریف کنی مدیون دیگری خواهی شد!
این هم شرایط فروش کیا موتورز...برای یک سراتو 2017 که سدان کوچک است به صورت اعتباری باید 32 میلیون اضافه تر از گمرک 110 % پرداخت کرد تازه اگر اتومبیل فول به شما تحویل بدهند!
هزاران اما و اگر....
سوال اینجاست؟؟ ایا یک کارمند با ماهینه یک میلیون و پانصد هزار تومان کجایه این ماجراست؟
ممنون از خودرو بانک
1396/3/7
قیمتارو یا ابوالفضل فرض کنیم اصلا یه نفر حقوق ماهیانش ۱۰ میلیون باشه (فرض کنید) اونوقت برای خرید یه سراتو باید پونزده ماه کار کنه
یه سوال از مسئولین دارم « آیا این انصافه؟»
1397/2/8
salam