موضوعات داغ

چهره نسل جدید تویوتا پرادو 2018 فاش شد! + عکس

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
هنگامی که صحبت از خودروهای شاسی بلند چهارچرخ محرک لوکس با قابلیت آفرودی قابل قبول می‌شود، قطعا تویوتا لندکروزر هم پای ثابت این مباحث خواهد بود. اما همانطور که می‌دانید، تویوتا لندکروزر یک مدل کوچک‌تر هم زیر بلیط خود دارد که به انتهای لندکروزر نام "پرادو" اضافه شده است که در کشور بدون اینکه کوچک‌ترین اسمی از لندکروزر آورده شود، تنها با نام "پرادو" شناخته می‌شود که نسل آخر آن در سال 2009 میلادی و نسخه فیس لیفت آن هم در سال 2013 میلادی رونمایی شد، حال باوجود اینکه یک نسخه فیس لیفت از این خودرو در سال 2013 میلادی رونمایی شده است، بار دیگر کمپانی خودروسازی تویوتا تصمیم به ارائه یک مدل جدید از این خودرو در قالب یک پروژه فیس لیفت گرفته است که اخیرا تصاویر جاسوسی آن در رسانه‌های مختلف خبری منتشر شده و این موضوع را تایید می‌کند.
به ادعای منابع نزدیک به تویوتا و به نقل از خودروبانک، این خودرو در تاریخ 12 سپتامبر سال جاری به طور رسمی معرفی خواهد شد که تصاویر جدید فیس لیفت آن به صورت کاملا محرمانه از نمایندگان فروش تویوتا بدست آمده است که باتوجه به کیفیت پایین تصاویر، می‌توان فهمید که از روی بروشورهای آماده شده توسط تویوتا برای معرفی این خودرو دزدیده شده است. اما دندان اسب پیشکش را نمی‌شمارند و مهم بدست آمدن این تصاویر است که مخاطب را با چهره جدید تویوتا لندکروزر پرادو 2018 پیش از معرفی رسمی آشنا می‌کند.

تویوتا پرادو 2018

تویوتا پرادو 2018

با دقت بر روی تصاویر جدید این خودرو، می‌توان دید که جلوپنجره این خودرو به طور کامل تغییر کرده و حالا از ستون‌های پهن عمودی در لابه لای این جلوپنجره استفاده شده است و در کنار آن هم می‌توان شاهد چراغ‌های پیشرفته LED در پیشانی اتومبیل بود که برای اجرای پروژه فیس لیفت چنین انتظاری هم می‌رفت. علاوه بر ظاهر، می‌توان تغییرات و پیشرفت‌های بسیار خوبی هم در داخل کابین شاهد بود که قسمت‌های مهم تغییر یافته را می‌توان در صفحه کیلومتر جدید و پیشرفته، کنسول مرکزی گسترده با پلاستیک‌های نقره‌ای رنگ، خروجی‌های جدید سیستم تهویه مطبوع کابین و همچنین یک طراحی جدید برای پنل کنسول دنبال کرد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/8
طراحی تویوتا افتضاحه
1396/3/10
شاید طراحی تویوتا مثل خودروهای کره ای نباشه ولی کیفیت محصولات تویوتا خیلی بیشتر از خودروهای کره ای هست حداقل دو تا مقاله بخون بفهمی تویوتا چقدر با کیفیت هست
1396/4/6
کیفیت تویوتا غیرقابل انکار طراحیشم کاملا سلیقه ای
1396/3/10
من که هنوزم عاشق نسل سومش مدل ۲۰۰۹ سه درب سفید ۶ سیلندش هستم
1396/7/6
سلام، من لندکروز ۲۰۱۷ دارم ارس پلاک و هشت سیلندر هست و فوق العاده قوی کاش میشد با پلاک ملی هم لنگه این مدل رو وارد کشور میکردیم، خیلی تلاش کردم تا پلاک ملی باشه ولی نشد میگن اگه 6 سیلندر بود میشد ولی مدل هشت سیلندر اجازه نداره، واقعا چرا باید چنین باشه؟!! چرا بعضی از آقازاده ها میتونن هر مدل ماشینی رو با پلاک ملی سوار بشن ولی برای ما که میرسه قانون و تبصره میارن...