موضوعات داغ

گردهمایی پرشور 60 دستگاه کیا اپتیما در تهران برگزار شد

عکس نویسنده
بامداد صفائیان
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
بار دیگر پنجم خرداد سال 96، ساعت 10:30 صبح، با پشتیبانی نمایندگی شیدائی، همایش بزرگی با حضور دارندگان و مالکین کیا اپتیما در شهرک غرب تهران برگزار گردید. حضور حدود 60 دستگاه اپتیما و صف‌آرایی آنان در محل، صحنه جالبی را رقم زده بود.
بازار ایران بعد از ورود اولین نسل کیا اپتیما تاکنون از استقبال گسترده و خوبی برخوردار بوده بطوریکه این سدان خانوادگی، یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین خریداران ماشین‌های کره‌ای لقب گرفته است.

کیا اپتیما

کیا اپتیما

تفاوت اپتیمای جدید با مدل قبلی نه در ظاهر، بلکه در لیست بلند بالای تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید و مدرن آن است. با اضافه نمودن امکانات و آپشن‌هایی که شرکت کیاموتورز در مدل جدید بکار برده، به نظر نمی‌رسد خریداران بازار ایران نسبت به تغییر نکردن ظاهر و بدنه این خودرو شکایتی داشته باشند، چراکه این خودروی خانوادگی جای خود را در دل خریداران ایرانی باز کرده و امتحان خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

گردهمایی کیا اپتیما سواران در تهران

گردهمایی کیا اپتیما در تهران

کیا اپتیما در بازار رقابتی خودروهای سدان سایز متوسط، عملکرد بسیار خوبی داشته و با توجه به تغییرات صورت گرفته در کیا اپتیما، می‌توان با وجود حریفان قدرتمند، کماکان آینده روشنی برای این اتومبیل پیش‌بینی کرد.
همانطورکه می دانید کیا اپتیما به یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری مجهز شده و می تواند حداکثر 178 اسب بخار و 231 نیوتن متر را تولید کند.
نمایندگی شیدایی؛ اسپانسر این همایش بزرگ بود و با پذیرایی از مدعوین و مالکین خودروهای حاضر در گردهمایی، این رویداد خودرویی را به نحو احسن به سرانجام رسانید. حضور حدود 60 خودرو کیا اپتیما در این مراسم، این گردهمایی را به یکی از پرشورترین همایش های خودرویی اخیر یک برند خاص تبدیل کرده بود و جالب است که رنگ سفید این خودرو محبوبیت خاصی بین خریداران دارد.
کیا اپتیما در بازار رقیبان سختی همانند هیوندای سوناتا LF دارد اما چهره زیبا، امکانات خوب و از همه مهم‌تر بازار دست دوم خوب باعث شده تا اپتیما فروش خوب خود را در بازار حفظ کند.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/8
اه اه همه سفیدو مشکین چرا؟ تا کی قراره به ماشین به عنوان سرمایه برای فروش نگاه کنیم؟
1396/3/9
این سورن توربو دیزل کی میاد؟
1396/3/9
60 تا آدم بیکار :D
1396/3/9
بیکار؟ جناب روز جمعه بود این گردهمایی و وقت کاری نبود که میفرمایی بیکار. هممون کار داریم واس خومون به همین دلیل روز جمعه رو انتخاب کرده بودیم.
در ضمن ایکاش شما هم مثل ماها بیکار بودی و ماشین 200 ملیونی زیر پات بود
1396/3/9
اي بابا اخه چقدر ماشين سفيد واقعا ديگه ادم حالش بهم ميخوره ..چرا نبايد از اين همه رنگايي قشنگ و متاليک استفاده کرد ....چرا سفيد..؟ فقط بخاطر اين که بازار بهتري داره ...واقعا مسخره است
1396/3/9
رنگ سفید رو مرسدس ملیاردی هم بذاری تعریفی نداره
1396/3/9
هيچ دقت کرديد تو ايران همه اتومبيلها دارن سياه و سفيد مي شن؟؟!! چرا اينقدر دلگير و بي روح؟؟؟ آيا رنگ ديگه اي براي اتومبيل وجود نداره؟؟؟
1396/3/9
مدل های نیو فیس چرا بعضی ها چراغ جلوشون دوتا عدسی داره بعضی ها یکی بعضی ها هم دو تا عدسی و خیلی تیز؟
1396/3/9
اپتیما های jf یا همون جدید ها یدونه دارن و عدسی دوم که مال نور بالا هست حذف شده و به جاش از نوع لامپ تخت استفاده شده.
1396/3/9
اپتیما های jf یا همون جدید ها یدونه دارن و عدسی دوم که مال نور بالا هست حذف شده و به جاش از نوع لامپ تخت استفاده شده.
1396/3/9
سفید سفید سفید سفید مشکی مشکی سفید سفید سفید سفید مشکی سفید سفید مشکی مشکی مشکی مشکی مشکی ....

خب اگه عکس سیاه و سفید هم میگرفتین خیلی فرقی نمی کرد.

هیچ وقت همچین گردهمایی هایی رو درک نکردم. که چی 60تا ماشین استاندارد دور هم جمع بشن!
زحمت نکشیدن یه کار ساده روی ظاهر ماشیناشون انجام بدن!!
1396/3/9
دوست عزیز مثلا میخواستی رو ماشین 200 ملیونی چه کار خاصی انجام بدیم؟ کف خواب پرایدی کنیم ؟ یا بال (اسپویلر ) خفاشی بزنیم روش تا خوشتون بیاد؟ این ماشین ها خاص بودنشون تو همین فابریک بودنشون هست.
1396/3/12
چه ايده جالبي . آفرين بر همه ...
البته شهردار خاليباف الان بايد جواب بده : اين 60 نفر جزو 96 درصدي هان يا 4 درصدي ؟
D: