موضوعات داغ

از 2 سال خدمات رایگان تا محدوده قیمت تویوتا CHR در نشست خبری ایرتویا

عکس مطلب اول
امروز در نشست خبری ایرتویا که با محوریت خدمات پس از فروش ایرتویا صورت گرفت، موضوعات مختلفی از جمله خدمات دهی به محصولات هیبریدی این شرکت و شرایط جدیدی که ایرتویا برای این گونه خودروها در نظر گرفته، مورد بحث بود.
فرزاد صالحی، مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا، ضمن اشاره به سابقه 45 ساله ایرتویا در زمینه فروش و خدمات پس از فروش تویوتا و لکسوس، این شرکت را در بهترین رتبه در رضایتمندی مشتری در خدمات پس از فروش دانست و گفت که اگرچه محصولات تویوتا به کیفیت و دوام شهرت دارند، اما سطح خدمات و کیفیت ارایه شده به مشتریان طوری بوده که در سال های گذشته همیشه رتبه اول را در رضایتمندی مشتری کسب کرده ایم.
اخیراً ایرتویا شرایط فروش ویژه ای را برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته و در آن به خودروی تویوتا پریوس 2 سال یا 40 هزار کیلومتر، کلیه خدمات را رایگان ارایه می دهد و مشتری تنها باید در این مدت تنها هزینه بنزین خودرو را پرداخت کند.

نشست خبری ایرتویا

نشست خبری ایرتویا

هادی سرهنگی، معاون مدیرعامل ایرتویا در خدمات پس از فروش، گفت که متاسفانه بعضی واردکنندگان متفرقه خودرو به صورت غیراصولی برای سود بیشتر اقدام به نصب بعضی آپشن ها در ایران می کنند و سیم کشی این خودروها را تغییر می دهند که در بعضی موارد شاهد آتش گرفتن این خودروها نیز بوده ایم.
سرهنگی ادامه داد که بیش از 88 درصد قطعات مورد نیاز مشتریان در انبارهای ایرتویا موجود است و این عدد در بعضی ماه ها به 92 درصد هم میرسد و در مواردی که خودروهای خیلی خاص مثل بیش از 10 سال کارکرد به قطعه ای نیاز دارند که در انبار موجود نداریم، به شرکت مادر مستقیماً سفارش قطعه می دهیم.
سرهنگی ادامه داد که تعمیرات خودروهای هیبریدی کار هر موسسه ای نیست و ایرتویا نیز دو سال قبل از شروع واردات این خودرو شروع به آموزش پرسنل این مجموعه برای خدمات و تعمیرات کرد. معمولاً این خودروها شرایط خاصی دارند و اگر تعمیرات و خدمات آنها به صورت درستی انجام نشود می تواند بسیار خطرناک نیز باشد. عمر باطری های بکار رفته روی خودروهای هیبریدی تویوتا بیش از 10 سال است و ایرتویا 7 سال باطری ها را به صورت تعویض گارانتی می کند بدین معنا که در صورت بروز هر مشکلی کل باطری تعویض می شود و هیچ تعمیری روی آن انجام نمی شود.
سرهنگی گفت که در بعضی از شهرستان ها استقبال از بعضی محصولات تویوتا بیشتر از تهران بوده و بطور مثال قبل از پریوس که تنها هیبریدی ایران لکسوس CT200h بوده، میزان فروش این خودرو در اصفهان بیشتر از تهران بود و برای همین دلیل ایرتویا همیشه سعی کرده به موازات تهران، در اکثر شهرستان ها نیز مراکز خدمات و فروش گسترده خود را ارایه دهد.
سرهنگی در ادامه گفت که خدمات خودروهای تویوتا باید توسط متخصصان این خودروها انجام شود و به طور مثال روغن بکار رفته در خودروی لکسوس NX مدل توربو با تمامی دیگر محصولات تویوتا متفاوت است و اگر روغن درست در این خودرو بکار نرود می تواند باعث خرابی شود.

فرزاد صالحی، مدیر بازاریابی ایرتویا

فرزاد صالحی، مدیر بازاریابی ایرتویا

اما در آخر این کنفرانس صالحی توضیحاتی را پیرامون محصولات جدید ایرتویا داد. صالحی گفت که تویوتا CHR از اواسط تابستان وارد خیابان های کشور می شود و هنوز قیمت قطعی این خودرو مشخص نشده اما احتمالاً تویوتا CHR با قیمتی زیر 200 میلیون تومان وارد بازار خواهد شد. همچنین در مورد لکسوس RX گفت که این خودرو اصلاً در بازار وجود ندارد و هر گونه فروشی که این روزها توسط بعضی در سایت های فروش خودرو صورت گرفته کاملاً غیرقانونی است. همچنین ادامه داد که مشکل شماره گذاری تعداد معدودی کمری هیبریدی ساخت آمریکا نیز که هنوز شماره گذاری نشده اند به زودی رفع می شود و این خودروها که هم اکنون دست مشتریان است پلاک می شوند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/9
در مورد زمان ورود تویوتا ائوریس که در نمایشگاه تهران بود مطلبی گفته یا پرسیده نشد؟
1396/3/9
با درود
صرف نظر از قيمت بالايي كه از الآن ساز آن را كوك كردند؛ آيا واقعأ C-HR را اواسط تابستان تحويل ميدن؟؟؟!!!
1396/3/29
من كه پولم رو به اين c-hrنمي دم مي روم و ماشيني بهتر و suvبه نام نيسان مورانو 2012 ميخرم كه قدرت اون 266 اسب بخاره .. تازه ارزان تر هم هست (حدود 150 تا 160 ميليون)
1396/3/10
سایت " باما " در حال فروش با قیمت ۱۶۷ میلیون تومان است . کلا ایرتیوتا محصولاتش را بسیار گرانتر از قیمت بازار عرضه میکند