موضوعات داغ

ATVمنحصربه فرد روسی را بیشتر بشناسیم!

عکس نویسنده
نیما محمدی
نویسنده
عکس مطلب اول
sherp،شاید این نام برای طرفدارن آفرود آشنا باشد.خودرو ATV روسی که اولین بار در حدود دو سال پیش در میان برف و یخ و دریاچه نیمه منجمدی در سیبری شروع به نمایش کرد و از آزمایش خود سربلند بیرون آمد و توانست خود را در دل آفرود دوستان جا کند. حال به سراغ این محصول آمده ایم تا شرپ را بیشتر به علاقه مندان به آفرود معرفی کنیم با ما همراه باشید.
خودروهای (All-Terrain Vehicle) ATV،همانگونه که از نامشان پیداست برای حرکت بر روی هر نوع زمین یا سطحی ساخته می شوند حال آنکه برخی از محصولات دیگر شرکت های سازنده این نمونه از خودروها ،توانایی حرکت در باتلاق و یا آب را ندارند و ATV نامیده می شوند ،باعث شرمساری شرپ خواهد بود که در کنار آنها ATV نامیده شود.چراکه شرپ نه تنها هر نوع خشکی، که تقریبا همه جا پیماست! در واقع لاستیک های بزرگ در آب مانع از غرق شدن خودرو می شوند و پره های بزرگ روی لاستیک نیز به پیشروی درآب کمک می کنند تا شرپ توانایی شنا کردن نیز داشته باشد! در ادامه با مشخصات ظاهری آن بیشتر آشنا می شویم.

همچنین برای این خودرو عجیب، سیستم باد کننده خودکار لاستیک( تنها در 28 ثانیه)،سیستم روغنکاری زنجیره ای،کیت ابزار دقیق و عایق بندی صوت و گرما در نظر گرفته شده است . همچنین لوازم اضافی و درخواستی دیگری نیز همچون تریلر ویژه حمل،چراغ های LED پرقدرت 90 واتی Kallyas،باتری Back up،دوربین عقب و نمایشگر و سیستم گرم کننده قوی قابل نصب است.

شرپ

شرپ

در نهایت باید گفت بر خلاف تصور اولیه که شاید با یک خودرو خاص نظامی سر و کار داشته باشیم،این ATV می تواند حداقل در برخی کشورها در دسترس عموم باشد و حتی طبق اعلام شرکت سازنده قابل ارائه در دوره اقساط 24 ماهه با پیش پرداخت 20% است.قیمت این خودرو کمتر از 50 هزار دلار اعلام شده است.ضمنا شرکت سازنده در آینده نزدیک رسما نمونه جدید این ATV سبک (نسبت به حجم) را معرفی خواهد کرد. با وزن کم و کارایی بالایی که این خودرو دارد مطمئنا شمار هوادرانش به بیش از اینها خواهد رسید و فقط کافیست استفاده از این نوع ATV در کشورهای مختلف مجاز باشد تا آن را به وفور در اطرافمان ببینیم یا حتی یک شرپ دوست داشتنی داشته باشیم!
در ضمن حتما سعی کنید ویدیو مربوط به این خودرو را مشاهده کنید تا بهتر با آن آشنا شوید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/14
خیلی جالب بود , پس روسیه هم طراحان چیره دستی داره . تشکر فراوان از شما برای انتخاب این مقاله .