موضوعات داغ

قلب تپنده فورد موستانگ در سینه لندروور

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
یک کمپانی تیونینگ به نام JE Motorworks مستقر در شهر کاونتری انگلستان وجود دارد که به طور تخصصی بر روی محصولات لندروور کار می کند. اخیرا این شرکت در جدیدترین پروژه ی خود اقدام به نصب موتورهای توربوشارژردار قدرتمندی بر روی مدل دیفندر کرده است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.
نکته ی جالبی که در مورد تیونینگ جدید JE Motorworks وجود دارد این است که این تیونر در کنار توجه به افزایش قدرت خودرو به مسئله ی محیط زیست نیز توجه کرده است و توانسته است از میزان آلایندگی این خودرو بکاهد.

لندروور دیفندر

لندروور دیفندر

لندروور دیفندر به صورت استاندارد به یک پیشرانه ی دیزلی ۲.۲ لیتری مجهز است که در هر کیلومتر ۲۶۶ گرم دی اکسید کربن تولید می کند. اما این شرکت، موتور اصلی را از درون کاپوت خودرو بیرون آورده است و به جای آن موتور ۲.۳ لیتری از سری اکوبوست فورد را جایگزین کرده است، موتوری که در فورد موستانگ و فوکوس RS مورد استفاده قرار می گیرد. این موتور ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری مجهز به توربوشارژر است و ضمن اینکه توانایی تولید ۳۴۰ اسب بخار قدرت را دارد در هر کیلومتر تنها ۱۷۵ گرم دی اکسید کربن تولید می کند.

لندروور دیفندر

لندروور دیفندر

به گفته ی مدیر این کمپانی، اخیرا مساله ی آلایندگی خودروهای دیزلی برای مالکان این خودروها و به خصوص کسانی که در شهرهای بزرگ هستند تبدیل به ک مشکل شده است و حالا با این تیونینگ و نصب یک پیشرانه ی کم مصرف و پاک و مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت، لندروور دیفندر تبدیل به یک خودروی کم مصرف و کم آلاینده شده است ضمن اینکه قابلیت های حرکتی آن نیز بهتر از قبل شده است، البته همچنان نباید انتظار داشت که بشود با این شاسی بلند جعبه ای شکل دونات و یا دریفت زد.

لندروور دیفندر

لندروور دیفندر

قیمت این خودرو چیزی بین ۲۰ الی ۲۵ هزار پوند است و به صورت استاندارد به همراه یک گیربکس ۶ دنده ی دستی عرضه می شوند که در صورتی که مشتری درخواست نصب گیربکس اتوماتیک را کند قیمت کمی بالاتر خواهد رفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد