موضوعات داغ

اولین گردهمایی بی وای دی S6 با حمایت کارمانیا برگزار شد

عکس نویسنده
بامداد صفائیان
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
شرکت کارمانیا نمایندگی بی وای دی BYD در ایران، برای اولین‌بار فراخوانی را جهت مشتریان و علاقمندان به خودروی بی وای دی S6 داده بود و اولین گردهمایی این خودرو را دیروز جمعه نوزدهم خردادماه ساعت 10 صبح با حضور کارشناسان شرکت کارمانیا در ضلع شمالی پارکینک پارک پردیسان تهران، ترتیب داد.
همانطورکه می‌دانید بی وای دی S6 اولین محصول شرکت بی وای دی چین است که توسط کارمانیا سال گذشته پیش‌فروش شد و روی خط تولید این شرکت رفت و چندی است که تحویل‌های این خودرو آغاز شده و می‌توانید کمابیش این خودرو را در سطح خیابان‌ها مشاهده کنید.

اولین گردهمایی بی وای دی S6

اولین گردهمایی بی وای دی S6

حدود 20 دستگاه خودرو BYD و چندین نفر از افرادی که این اتومبیل را به صورت پیش‌فروش خریداری کرده و هنوز تحویل نگرفته بودند در این مراسم حضور داشتند و اطلاعات فنی در مورد عملکرد این خودرو در این گردهمایی بین دارندگان کنونی و آتی S6 رد و بدل شد.
شرکت‌کنندگان که اکثر آنان را مالکین و دارندگان بی وای دی تشکیل می‌دادند، به دلیل داشتن بعضی مشکلات جزئی، سئوالات فنی خود را با کارشناسان و خدمات پس از فروش شرکت کارمانیا درمیان گذاشتند. از جمله سئوالات مطرح شده در رابطه با گیربکس دو کلاچه این خودرو بود که کارکرد آن در ترافیک‌های سنگین، برای بعضی مشتریان نامتعارف به نظر می‌رسید که قرار بر این شد که با مراجعه به نمایندگی و آپدیت ECU برطرف گردد. همچنین در سیستم مالتی‌مدیا هم ایراد جزئی وجود داشت که خدمات پس از فروش شرکت کارمانیا به این مورد رسیدگی کرد. اما به جز دو مورد سوال و مشکلی که مالتی‌مدیا که با آپدیت نمایندگی مرتفع می‌شود، هیچ مورد دیگری از نظر مونتاژی مشاهده نشده و کیفیت ساخت بی وای دی S6 راضی‌کننده بوده است.

اولین گردهمایی بی وای دی S6

اولین گردهمایی بی وای دی S6

اگر بخواهیم کمی در مورد بی وای دی صحبت کنیم، این خودروساز چینی درسال 2003 تاسیس و به سرعت و با خیزشی بلند و ناگهانی، تبدیل به یک سازنده خوشنام خودروهای برقی و هیبریدی شد. اولین تولیدات انبوه BYD درسال 2008 روانه بازار شد و در کوتاه مدت و با توجه به جوان بودن این شرکت جای خود را به خوبی و مخصوصاً در تولید حمل و نقل عمومی برقی و هیبریدی در بازارهای جهانی پیدا کرد.
بی وای دی S6 سال گذشته توسط خودروبانک به صورت کامل تست شد و می‌توانید با این خودرو در فیلم تست و بررسی بی وای دی S6 بیشتر آشنا شوید. موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی بی وای دی S6 می‌تواند حداکثر 160 اسب بخار و 229 نیوتن متر را تولید کند و به گیربکس 6 سرعته دو کلاچه مجهز شده است. برای مشاهده لیست کامل مشخصات فنی و تجهیزات رفاهی می‌توانید به صفحه بی وای دی S6 مراجعه کنید.
کارمانیا در نمایشگاه خودرو تهران دو خودروی بی وای دی F3 و بی وای دی سانگ را معرفی کرده بود و قصد دارد این دو خودرو را امسال روانه بازار کند.
در زیر می توانید عکس هایی از این گردهمایی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/20
من این ماشین رو تو یکی از شو روم ها که گذاشته بودن دیدم کیفیت پلاستیک داشبورد و چرم صندلی ها مثل بقیه ماشین های چینی بود و چندان جالب نبود امیدوارم مثل همه چینی ها این ماشین مشکل گیربکس نداشته باشه
در کل تو بازه قیمتی خودش قیمتش مناسب هست
1396/3/20
نمی دونم چرا اما هر موقع اینا رو می بینم احساس می کنم یه چهار پنج سالی هس که از تولیدشون می گذره ؛
1396/3/20
با دارندگان ماشین چینیا اصن نمیشه حرف زد و نظر واقعیشونو گرفت. همشون میگن عالیه از تویوتا هم بهتره....
1396/3/20
طراح صفحه پشت امپر اين ماشين كي بوده اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چقدر زشته.