موضوعات داغ

لکسس CT200h فیس لیفت رونمایی شد

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
لکسس امروز از مدل فیس لیفت شده ی خودروی هاچ بک CT200h برای سال ۲۰۱۸ رونمایی کرد که دارای نمای ظاهری بروز تر و خشن تری در مقایسه با قبل است. همچنین در بخش طراحی داخلی نیز سعی شده تا خودرویی اسپرت تر از گذشته به مشتریان عرضه شود.
تغییراتی که لکسس در مدل ۲۰۱۸ هاچ بک CT200h داده است کاملا ملموس هستند که مهم ترین آنها قطعا تغییر نمای جلویی خودرو است که شامل استفاده از جلوپنجره ی جدید و اسپرت لکسس در کنار یک سپر کاملا جدید هستند. چراغ های روشنایی در روز نیز جدید بوده و دارای یک شکل پیکان مانند همانند سایر مدل های جدید لکسس هستند، با این تفاوت که چراغ های روشنایی در روز این مدل در بالای لنز چراغ اصلی قرار گرفته است.

لکسس CT200h فیس لیفت

لکسس CT200h فیس لیفت

رینگ های خودرو نیز جدید بوده و از یک رینگ ۱۶ اینچی ۱۰ پره به رنگ مشکی متالیک استفاده شده است. البته برای مدل هایی که دارای کیت F اسپرت هستند امکان سفارش رینگ ۱۷ اینچی نیز وجود دارد. در بخش عقبی نیز چیدمان داخلی چراغ های عقبی تغییر کرده است و از نوارهای LED به شکل L استفاده شده است. ارتفاع سپر عقب نیز در مقایسه با قبل کاهش یافته است و به زمین نزدیک تر است.
مدل های F اسپرت این خودرو بیشتر مشتریان جوان تر را هدف گرفته اند. تغییرات آنها شامل در بخش پروژکتورها، جلوپنجرهی اسپرت و زیر سپر مشکی رنگ عقب را شامل می شود. همچنین برای مدل های F اسپرت امکان سفارش رنگ های بیشتری برای بدنه ی خودرو وجود دارد که اکثرا رنگ هایی اسپرت و جوان پسند هستند.
در داخل کابین کیفیت متریال بکار رفته افزایش پیدا کرده و سایز نمایشگر موجود در کنسول مرکزی نیز از ۷ اینچ به ۱۰.۳ اینچ افزایش یافته است. تمامی تیپ های لکسوس CT200h جدید به صورت استاندارد به همراه پکیج ایمنی لکسوس با نام پلاس تک عرضه می شوند که این پکیج شامل سیستم هشدار تصادف، سیستم ترمز خودکار، کروز کنترل هوشمند راداری، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم کمکی فرمان و چراغ های جلوی هوشمند می شود.

لکسس CT200h فیس لیفت

لکسس CT200h فیس لیفت

در سایر بخش های خودرو تغییری داده نشده است که بخش فنی را نیز شامل می شود. در این مدل از همان موتور ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر استفاده شده است که با تویوتا پریوس یکسان بوده و می تواند ۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتون متر گشتاور را تولید کند که در کنار آن یک موتور برقی با قدرت ۸۰ اسب بخار نیز موجود است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز تنها ۴.۱ لیتر در هر صد کیلومتر عنوان شده است. بخش های دیگر همانند تعلیق و سیستم فرمان نیز دست نخورده باقی مانده اند. قیمت دقیق این خودرو زمان کمی به عرضه ی آن مانده اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد