موضوعات داغ

افتتاح نمايندگی فروش محصولات ميتسوبيشی در نياوران

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نمايندگي رسمي ميتسوبيشي در ايران ، جهت سرويس دهي بهتر به متقاضيان خريد اين برند معتبر و با كيفيت ژاپني همكاري خود را با مجموعه نمايندگي هاي خسرواني تحت كد ١٧١٤ آغاز نمود . ازين به بعد علاقه مندان به اين برند ميتوانند جهت خريدبه آدرس : نياوران، ميدان باهنر ، ابتداي خيابان پور ابتهاج ، پلاك ٣٧٠/١ مراجعه كنند و از سرويس هاي ويژه مخصوص اتوخسرواني نظير يكسال گارانتي تعويض خودرو بهره مند شوند يا با تلفن ٢٦١١١١٩٦ الي ٨ تماس حاصل فرمايند.
محصولاتی که میتسوبیشی در بازار ایران عرضه می کند شامل مدل های لنسر، اوتلندر، ASX و میراژ هستند. کراس اوورهای اوتلندرو و ASX محصولات پر فروش این خودرو ساز در ایران هستند که هر دو خودروهای کراس اوور بوده و به سیستم چهارچرخ محرک مجهز هستند. اوتلندر مجهز به موتور 2.4 لیتر 4 سیلندر است که نیروی آن از طریق یک گیربکس CVT به چهارچرخ خودرو انتقال پیدا می کند. مدل ASX نیز به یک موتور ۲ لیتری به قدرت ۱۴۸ اسب بخار مجهز است که گیربکس آن نیز از نوع CVT است. این خودرو مجهز به امکاناتی چون سقف پانوراما، گرمکن صندلی، سیستم صوتی راکفورد، دنده ی پشت فرمان و سیستم کنترل پایداری است.
سدان اسپرت لنسر نیز در کلاس خودروهایی چون مزدا ۳ و تویوتا کرولا قرار دارد و در حال حاضر مدل جدید فیس لیفت شده ی این خودرو توسط آرین موتور در بازار ایران عرضه می شود. این خودرو نیز مجهز به موتور ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری است که نیروی ان با استفاده از یک گیربکس CVT مجهز به پدال های پشت فرمان به چرخ های جلو انتقال پیدا می کند.
دیگر مدل میتسوبیشی در بازار ایران خودروی هاچ بک شهری کوچک میراژ است که آخرین مدل از آن نیز در بازار ایران عرضه می شود. میراژ را باید یکی از کم مصرف ترین خودروهایی دانست که قابلیت شماره گذاری در ایران را دارند. این خودرو مجهز به این خودرو مجهز به موتور ۱.۲ لیتری ۷۹ اسب بخاری است که همانند سایر مدل ها به یک گیربکس CVT کوپل شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/27
چه بهترومعقولتركه به فكرافتتاح ودايركردن تعميرگاه ومراكزخدمات پس ازفروش مجهزوكاربلدنيز باشند.
1396/3/27
واقعا همینه اقا فرهاد
اخه نمایندگی فروش هنر نیس که. وقتی ماشین خدماتی نداشته باشه هیچ ارزشی نداره حتی با کیفیت ترین ماشینم که باشه. نه که بحث این نمایندگی باشه کلا زیاد دیدم فقط نمایندگی های فروش افتتاح شده. خب این چه ارزشی داره اونم با این قیمتا
بعد یه مدتم که جمع میکنن میرن مردم بنده خدام که ماشینارو خریدن مونده رو دستشون!!!
واقعا وزارت صنایع یا نمیدونم هرجا که این قضایا بهش مربوطه خیلی بی فکرن. حقم دارن دلشون نسوخته خب!
1396/3/29
این چه حرفیه حق دارن دلشون نسوخته چیه ؟؟؟؟!!! پول میگیرن وظیفشونه از مال و حق مردم دفاع کنن