موضوعات داغ

تحویل لوازم آرایش برای بانوان روی خرید رنو توئینگو! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
رنو به تازگی یکسری لاک ناخن در رنگ‌های مشابه با خودروی توئینگو آماده کرده است تا بانوان خریدار این اتومبیل رنگ ناخن‌های خود را با رنگ بدنه اتومبیل ست کنند.
براساس جزییات ارائه شده از سوی رنو، این لاک در رنگ‌های مختلف آبی، قرمز، زرد و سیاه همراه با رنو توئینگو به مشتریان عرضه خواهد شد که از روی بدنه اتومبیل الگوبرداری شده و ترکیب رنگ یکسانی دارند، اما رنو در ادامه گفته است که این لاک ناخن به صورت رایگان به بانوان خریدار رنو توئینگو عرضه نخواهد شد، بلکه برای داشتن هر یک از آنان باید هزینه 8.90 یورو (9.96 دلار)، یا به عبارتی دیگر باید چیزی حدود 37 هزار تومان برای داشتن یکی از آنان پرداخت کرد که بسیار ارزان قیمت‌تر از لاک‌های مارک و گران قیمت در فروشگاه‌های بزرگ لوازم آرایشی است، اما اگر رایگان به بانوان خریدار رنو توئینگو عرضه می‌شد، می‌توانست یک مشوق بسیار خوب برای فروش بهتر این محصول باشد، هرچند اگر تاثیر بسیار کمی داشته باشد.

لوازم آرایشی رنو

لوازم آرایشی رنو

در ادامه خوب است بدانید که رنو نخستین شرکت خودروسازی فرانسوی نیست که برای مشتریان خود لوازم آرایشی تولید می‌کند، بلکه در سال 2016 میلادی نیز شرکت خودروسازی دی.اس و خانه مد ژیوانشی با یکدیگر همکاری کردند تا یک نسخه ویژه از DS3 همراه با کیت آرایش بر روی کنسول مرکزی ارائه دهند که در داخل آن وسایلی همچون رژ لب، ریمل مژه و ابرو، پودر صورت و همچنین لاک ناخن قرار گرفته است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/30
خبر جالب و fun ی بود.
الان لطفا یه آقای محترمی نیاد بگه ، “ این چه خبری بود و به چه دردی می خورد و ... “
مرسی خودرو بانک.
ولی انصافا هنوز از اینکه، اسم ماشین B.M.W رو به اشتباه، بی.ام.و می نویسی دلخورم. دیگه بی خیال شدم که بگم یا بگو “بی.ام.دبلیو” یا بگو “ب.ام.و”. در هر صورت ، “بی.ام.و” نه تلفظ انگلیسی هست ، نه آلمانی.
ببین از کجا به کجا رسیدم 😂😂
1396/3/30
عزیز شما برو این رو ببین بعد نظر بده.
http://www.aparat.com/v/q5DYi/%D8%AA%D9%84%D9%81%D8%B8_%D
8%B5%D8%AD%DB%8C%D8%AD_
%D9%86%D8%A7%D9%85_%
D8%A8%D8%B1%D9%86%D
8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C_
%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%DB%8C
1396/3/31
دلخور نباش.
بی ام و تلفظ آلمانی هست.
همون طوری که پورشه آلمانی هست و اکثرا به اشتباه اون رو پورش تلفظ میکنن. پورشه اسم یک شخص آلمانی هست و نباید این اسم رو به اشتباه تلفظ کنیم. مثل این میمونه که ، یه نفر اسم منو هر جوری خودش دوست داشته باشه تلفظ کنه.
درست ترین و صحیح ترین و اصلی ترین تلفظ BMW ، بی ام و هست که حرف واو هم کمی صدای ی داره یعنی بی ام وی.