موضوعات داغ

هوندا آکورد 2018 به زودی رونمایی می‌شود

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی هوندا با انتشار یک تصویر پیش نمایش که چهره جلوی اتومبیل را به خوبی نشان می‌دهد، اعلام کرد که در تاریخ 14 ژوئیه 2017 میلادی رسما از نسل دهم هوندا آکورد رونمایی خواهد کرد.
با تایید هوندا، نسل دهم هوندا آکورد در شهر دیترویت رونمایی خواهد شد و همزمان به طور زنده مراسم رونمایی از این خودرو در کانال یوتیوب هوندا تحت پوشش قرار خواهد گرفت، به همین دلیل قبل از رونمایی رسمی از این محصول یک تصویر پیش نمایش منتشر کرده است که چهره نسل دهم هوندا آکورد را به خوبی نشان می‌دهد و می‌توان الگوهای اسپرت و مدرن را در طراحی ظاهری این اتومبیل لمس کرد، هرچند کمپانی خودروسازی هوندا وعده داده است که نسل جدید هوندا آکورد لذت بخش‌تر از همیشه و در عین حال پیشرفته‌ترین و باشکوه‌ترین نسل از هوندا آکورد خواهد بود.
پیش از انتشار این خبر، کمپانی خودروسازی هوندا یک اشاره‌ کوتاه به جزییات فنی این خودرو کرده بود که مهم‌ترین بخش آن شامل یک پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژر دار است که قرار است جایگزین موتور V6 هوندا آکورد در نسل گذشته باشد، اما در مقابل برای دانستن اعداد و ارقام عملکردی این پیشرانه برای قدرت و گشتاور تولیدی موتور و یا حتی میزان مصرف سوخت موتور، باید تا زمان رونمایی رسمی این محصول در تاریخ 14 ژوئیه 2017 میلادی صبر کرد، هرچند در کنار این پیشرانه شش سیلندر بنزینی صحبت از یک سیستم محرکی هیبریدی هم به میان آمده است که جزییات آن بعد از رونمایی رسمی مشخص خواهد شد.
علاوه بر گزینه‌های مولد قدرتی، همچنان یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یک جعبه دنده انتقال متداول CVT بر روی هوندا آکورد وجود خواهد داشت، اما گزینه جدید برای بخش انتقال قدرت هوندا آکورد نسل دهم شامل یک جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک می‌شود که یقینا بر روی مدل‌های فول آپشن و گران قیمت هوندا آکورد نصب خواهد شد تا یک انتقال قدرت و سواری نرم به همراه داشته باشد.
در آخر گفتنی است که تا زمان رونمایی رسمی از این محصول حدود 3 هفته دیگر زمان باقی است و این احتمال وجود دارد که گروه خودروبانک رونمایی رسمی نسل دهم هوندا آکورد را تحت پوشش زنده قرار دهد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/3
ماشین خیلی خوبیه کاش وارداتش ممنوع نبود اما با قسمت های هجومی که در ایران داره ارزش خرید نداره میشه با آون پول بی ام و X1 خرید