موضوعات داغ

شرایط فروش BYD S6 تیرماه 96 از طرف کارمانیا اعلام شد

عکس مطلب اول
خودروسازی کارمانیا،به عنوان شریک تجاری BYD در ایران شرایط جدیدی را برای عرضه محصول BYD S6 در نظر گرفته که با توجه به قوانین سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تحویل محصول به صورت خرید نقدی در مدت زمان 90 و 120 روزه انجام خواهد شد.
لازم به ذکر است که محصول شاسی بلند کارمانیا تک دیفرانسیل و از موتور 2400 سی سی با جديد ترين نسل گيربكس اتوماتيك دوكلاچه با امكان تعويض دستي دنده بهره برده و با همکاری برخی از شرکت های آلمانی سیستم های ایمنی و رفاهی خاصی را در اختیار همراهان خود قرار می دهد.
با توجه به زمان تحویل خودرو، خودروسازي کارمانیا سود مشارکت 18، 20 و 22 درصدی را برای مشتریان در نظر گرفته و در کنار آن در صورت انصراف مشتری می تواند سود 12 درصدی از شرکت دریافت نمايد.
همچنین برای راحتی هرچه بیشتر همراهان کارمانیا، سه سال یا 100 هزار کیلومتر خدمات پس از فروش رايگان با توضيحات اعلام شده در بخش گارانتي و مشروحه با بالاترین سطح کیفیت در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش BYD s6

شرایط فروش BYD s6



نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/1
تنها خوبیش اینکه بزرگه وگرنه نه امکانات و نه قدرت داره باتشکر
1396/4/2
شما یه ماشینه زیر 100میلیون صفر نام ببر که قدرتش از این بالاتر باشه ??
توقع داری قدرت لندکروز و امکاناته پورشه و داشته باشه اونم با صد میلیون ??
1396/4/2
سلام منم با نظر دوستمون موافقم من سال گذشته تو نمایشگاه خودرو این ماشینو سوار شدم واسه من که قدم حدود 187 هستش ماشین کاملا راحت بود یعنی اتاقش خیلی جاداره و صندوقشم بزرگه در کل بدرد خانواده درشت هیکل و پرجمعیت می خوره ولی متاسفانه موتورش ضعیفه به نظر من تو این رنج قیمت گزینه های دیگه ای هم هست