موضوعات داغ

تیگو7 در نصف جهان و شهر حافظ

عکس مطلب اول
در یک اقدام جالب شرکت چری برای آشنایی بیشتر هموطنان عزیز در نظر دارد تا برنامه های ویژه تست درایو و معرفی را برای جدیدترین و لوکس ترین محصول تولیدی خود یعنی تیگو7 در برخی از نقاط کشور آغاز نماید ، این برنامه پس از تست درایو بلند مدت این خودرو که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران خودرویی به مدت 3 روز ما بین تهران-ساری صورت گرفت آغاز می گردد.
اصفهان و شیراز نخستین میزبانان تیگو7 میباشند ، بعد از این دو شهر، شهر مقدس مشهد و کرمان به استقبال تیگو 7 خواهند رفت و در نهایت نیز تیگو7 با سفر به تبریز و بابل سفر خود را پایان خواهد داد و در ماه ه های بعد تست های دیگری در تهران و سایر نقاط کشور برگزار خواهد گردید

سفر تیگو7

سفر تیگو7

علاقمندان برای آشنایی و بررسی همه جانبه این محصول می توانند از طریق شبکه اجتماعی و کانالهای رسمی هر روز یک خبر جدید کسب نمایند.
www.cheryco.ir
Instagram.com/cheryir
Telegram.com/cheryir

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/4
نمیدونم این پیشنهادات از سوی نماینده چینی این شرکت ارائه میشه یا از سوی نماینده ایرانی. ولی هر چی که هست از نظر ترم بازاریابی خیلی خوب داره عمل می کنه. ماشین رو قبل از اینکه وارد بازار کنه در جاهای مختلف تست می کنه، تست درایو میزاره، به 4 تا خبر نگار اجازه میده یه گزارش از ماشین و امکانات و توانایی های حرکتی تهیه کنند و در نهایت (بدون در نظر گرفتن قیمت بالای فروش ماشین) طرح های متنوع فروش اقساطی قرار میده که تا حدودی با سطح درآمد اکثریت مردم ایران تا تناسب داره. نه اینکه مثل ایران خودرو که در فروش پژو 2008 نه قیمت نهایی رو رسما اعلام میکنه، نه حتی یک بار این ماشین رو برای تست های جاده ای و شهری قرار میده، نه گزارشی از سوی خبر نگار ها بوده ... یعنی ملت با چشم بسته ماشین میخرند با کلی تاخیر باید تحویل بگیرند بعد ببینند چه خبره ... گارانتی که دیگه بماند ...
1396/4/4
من تیگو 7 رو از نزدیک دیدم و تست کردم در شیراز ، شتابش عالی بود و امکانات خیلی خوبی داشت به خصوص دوربین 360 درجه خیلی جالب بود ، چری پیشرفت بسیار خوبی داشته اما از نظر کیفیت هنوز با ماشینای کره ای فاصله داره ، دکمه های سقف خورده شده بود ، من خودرم تیوولی دارم و کیفیت ماشین خودم خیلی بهتر هست.
1396/4/11
دیییییییییز