موضوعات داغ

معرفی یک شاسی‌بلند توسط خودروساز معروف ایرانی‌الاصل

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی ایرانی الاصل رضوانی که پیش‌تر در سال 2015 میلادی با رونمایی از خودروی اسپیدستر "بیست" خود را در صنعت بزرگ خودروسازی مطرح کرد و همچنین با رونمایی از خودروی "بیست آلفا" در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس 2016 خودروساز بودن خود را اثبات کرد، حالا با یک خودروی شاسی بلند مهمان رسانه‌های بین المللی شده است که در آینده‌ای نزدیک با چهره کاملا آینده‌نگر و خصوصیات شگفت انگیر رونمایی خواهد شد، اما قبل از آن 3 تصویر پیش نمایش ارائه شده است تا مخاطبان یک تصویر اولیه از آن داشته باشند.

رضوانی

رضوانی

اطلاعات محدودی در خصوص این خودروی شاسی بلند ارائه شده است. اما با این حال رضوانی سعی کرده مخاطبین خود را راضی نگه دارد. به همین ترتیب این خودروی شاسی بلند با تایید رضوانی، در جهان شدیدترین و بهترین قابلیت‌های آفرودی را خواهد داشت که نکات برجسته آن می‌تواند سیستم تعلیق بسیار قوی، شاسی و بدنه پویا و همچنین پیشرانه‌های کارآمد باشد که باعث خواهد شد یک آفرود لذت بخش با این خودروی شاسی بلند تجربه شود، هرچند این خودرو در مراحل اولیه طراحی قرار گرفته و هنوز خیلی کار دارد تا به مرحله تولید و عرضه برسد، هرچند رضوانی موتورز با محصولات قبلی خود ثابت کرده است که برای تحقق پروژه‌هایش مانعی سد راه آن نخواهد بود.

رضوانی

رضوانی

علاوه بر این، رضوانی موتور تایید کرده است که در ساخت این خودروی شاسی بلند از شیشه‌های ضدگلوله، پنل‌های کولار در بدنه وهمچنین از یک مخزن سوخت کولار استفاده کرده است که از این فلز در ساخت جلیقه‌های ضدگلوگه استفاده می‌کنند و چنین برداشتی می‌شود که رضوانی موتورز در حال ساخت یک خودروی شاسی بلند قدرتمند با قابلیت دفع گلوله است تا سرنشینان در امنیت کامل از رانندگی خود لذت ببرند.
در خصوص مشخصات فنی این ماشین هم اطلاعات محدودی ارائه شده است، اما رضوانی به دو پیشرانه محرک اشاره کرده است که برای داشتن یک آفرود بسیار خوب در این خودروی شاسی بلند، قادر به تولید گشتاور بالا خواهند بود که جزییات بیشتر آن پس از رونمایی رسمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/8
رضوانی اگه ایران مونده بود الان داشت با پراید اسنپ کار میکرد
:-)
1396/4/9
همون بهتر که رفت والا تا حالا تو نطفه خفش کرده بودن...
1396/4/9
با درود و احترام به شرف و پشتكار و تلاش رضواني كه ايراني ها را سربلند مي كنه.
واقعآ اگه رضواني ايران مي موند، الآن با پرايد مسافر كشي مي كرد چون مقامات و خصوصأ دو خودروساز وطني، اجازه كوچكترين پيشرفت و پرورش ايده را به او نمي دادند و فوري با يه پاپوش او را يا زندان و يا كوشه نشين مي كردند!!!
بي جهت نيست كه سالانه حدود ١٨٠ هزار نخبه از ايران خارج ميشن!!!
افسوس از ايران و ايراني!!!
1396/4/9
یه جوری میگن .ایرانی اصل . انگار مهندس های ایرانخودرو رو استخدام کردن