موضوعات داغ

تولید نسل جدید تویوتا کمری 2018 شروع شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اولین نسخه از تویوتا کمری 2018 در "جورجتاون" واقع در ایالت "کنتاکی" ایالات متحده آمریکا وارد خط تولید شد و انتظار می‌رود که شرکت خودروسازی تویوتا در تابستان سال جاری فروش نسل جدید تویوتا کمری 2018 را آغاز کند.
برای راه اندازی خط تولید تویوتا کمری 2018 در کنتاکی، کمپانی خودروسازی تویوتا اوایل سال جاری حدود 1.33 میلیارد دلار هزینه کرد تا شرایط لازم برای تولید نسل جدید تویوتا کمری با معماری جهانی TNGA فراهم شود که به دنبال آن، نسل جدید کمری 2018 تبدیل به اولین خودروی تویوتا شد که به طور کامل تکنولوژی و معماری اصلی خود را از داخل خاک ایالات متحده آمریکا تامین می‌کند و برمبنای آنان ساخته می‌شود تا دیگر نیازی به ارسال قطعه از کشورهای خارجی برای تولید و مونتاز تویوتا کمری نباشد.
علاوه بر این‌ها، به تازگی کمپانی خودروسازی تویوتا حدود 700 کارمند و کارگر جدید استخدام کرده است تا به حمایت بیشتر از کسب و کار خود بپردازد، هرچند کارخانه تویوتا در ایالت کنتاکی از 31 سال پیش تاکنون، موفق به تولید 8 میلیون کمری و همچنین موفق به تولید 11 میلیون وسیله نقلیه دیگر از محصولات تویوتا شده است که باعث شده این کارخانه تبدیل به بزرگ‌ترین قطب تولید تویوتا در جهان شود که برخی از محصولات تولیدی آن شامل تویوتا کمری، کمری هیبریدی، آوالون، آوالون هیبریدی و همچنین خودروی لکسوس ES 350 می‌شود.
در آخر هم بد نیست بدانید که در 5 ماهه اول سال 2017 میلادی، کمپانی خودروسازی تویوتا موفق به فروش 147 هزار و 434 خودروی تویوتا کمری در بازار ایالات متحده آمریکا شده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود 12 درصد کاهش داشته است که دلیل اصلی آن می‌تواند رونمایی از نسل جدید تویوتا کمری 2018 باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/10
مطمئنم اين نسل تويوتا كمرى تو سال 2018 پر فروش ترين سدان بازار هاى جهانى ميشه و اميدوارم وارد ايران هم بشه مخصوصا نسخه هيبريديش