موضوعات داغ

کیا سول توربو و تیزر تبلیغاتی با همستر معروف کیا + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی کیا بعد از راه اندازی و عرضه "کیا سول توربو" در بازارهای جهانی، یک نوزاد جدید هم به خانواده همسترهای معروف خود در تبلیغات ویدیوی اضافه کرد که اخیرا با انتشار یک ویدیو تبلیغاتی از سوی کیا معرفی شده و همانند کیا سول توربو دارای سرعت و عملکرد بسیار سریع‌تر است که در این ویدیو شاهد فرار آن از بخش نوزادان بیمارستان برای رسیدن به خانواده خود هستیم که سوار بر یک دستگاه خودروی "کیا سول توربو" هستند.
در ادامه می‌توانید فیلم تبلیغاتی جالب کیا و همچنین عضو جدید خانواده همسترهای کیا را در خودروبانک تماشا کنید، ولی قبل از آن بد نیست مروری کوتاه بر روی کیا سول توربو داشته باشیم که حالا عضو جدید خانواده همسترهای معروف کیا نیز سرعت و عملکردی مثل موتورهای توربوشارژر دارد.
در ادامه گفتنی است که بر روی مدل سول توربو، شرکت خودروسازی کیا از یک پیشرانه توربوشارژر 1.6 لیتری GDI استفاده کرده است که با کمک گرفتن از یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه، می‌تواند قدرت 201 اسب بخاری و همچنین گشتاور 265 نیوتن متری پیشرانه را به هرچهار چرخ اتومبیل ارسال کند، این درحالیست که پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی این خودرو قادر به تولید 130 اسب بخار قدرت و همچنین پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی آن می‌تواند 161 اسب بخار قدرت تولید کند.
از لحاظ عملکرد، پیشرانه توربوشارژر کیا سول توربو موفق به ثبت زمان 7.5 ثانیه در شتاب صفر تا صد شده است و همچنین بیشینه سرعت این اتومبیل هم به مرز 200 کیلومتر بر ساعت نزدیک شده است تا شاهد یکی از سریع‌ترین خودروهای کیا سول در جهان باشیم که برای داشتن یکی از آنان تنها نیاز به 22 هزار و 800 دلار خواهد بود.


نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/12
این تبلیغ واقعا آدمو به وجه میاره ضمنا آهنگ متن یکی از آهنگهای زیبای Motor head هستش
1396/4/12
واقعا این تبلیغ آدمو به وجه میاره بعد تبلیغات ایران خودرو و سایپا که واقعا خنده داره ضمنا آهنگ متن از خدا بیامرز Motor Head هستش