موضوعات داغ

تویوتا کرولا نسخه آمریکا در جاده کاشان-قم رویت شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
چند روز پیش یکی از بازدیدکنندگان همیشگی خودروبانک عکسی را برای ما ارسال کرد که چندین دستگاه تویوتا کرولا نسخه آمریکا در جاده کاشان-قم را نشان می‌داد. نسخه‌ای که از نظر ظاهری به مراتب از نسخه باقی بازارهای جهانی زیباتر است و با توجه به عدم عرضه کرولا توسط ایرتویا، شایعاتی مبنی بر عرضه این مدل این شرکت به گوش می‌رسید. همان اتفاقی که چند وقت پیش در مورد تویوتا کمری اتفاق افتاد و برای مدتی تویوتا کمری فیس آمریکا به بازار ایران عرضه شد.
در همین رابطه خودروبانک با ایرتویا تماس گرفت و از عرضه تویوتا کرولا نسخه آمریکایی در بازار ایران پرسید و فرزاد صالحی، مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا اعلام کرد که این شرکت هنوز برنامه‌ای برای عرضه این مدل از تویوتا کرولا در بازار ایران ندارد و به نظر می‌رسد محموله‌ای که در جاده از آن عکس گرفته بودیم، به صورت ترانزیت در حال رد شدن از کشور بوده است.
چند وقتی است که جای خالی تویوتا کرولا در لیست فروش محصولات تویوتا دیده می‌شود و جای آن را مدل پرطرفدار پریوس پر کرده است. با وجود استقبال خوب از مدل پریوس اما باز احساس می‌شود که کرولا طرفدار خود را داشته باشد و قطعاً در صورت عرضه می‌تواند سبد محصولات این شرکت را کامل‌تر کند.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/11
والا یه شرکتی داره ثبت نام میکنه مدل ۲۰۱۷.۲۰۱۸ تحویل ۳ و ۵ ماهه همین مدله..میگه تحویلم میدم خیلی جالبه
1396/4/11
دقیقا این ماشینها ترانزیتی هستند و برای عراق و ترکیه ارسال میشن. من هفته ای صدها کامیون حامل ماشینهای شورلت میبینم که سمت کرمانشاه میرن
1396/4/11
کسانی که حتی یک هزارم درصد از ماشین و صنعت خودروسازی آمریکا اطلاعاتی ندارن میان بخاطر یه سری مسائل سیاسی خودروسازهای آمریکایی تحریم میکنن و وارداتش ممنوع میشه که بگن ما به اونا ضربه زدیم اگه به تحریم باشه پس چرا با شرکت بویینگ قرارداد امضاء میکنن و خیلی چیزهای دیگه رو از اونجا وارد میشه که صد البته جای خندیدن داره!!
پیشنهاد میکنم اگه میخواید تکنولوژی و پیشرفت های آمریکا تو خودروسازی ببینید برید تست تسلا S برقی توسط یکی از سایت های ایرانی آزمایش شد رو ببینید اون موقع بفهمید آمریکا کجاست و ما کجاییم....)))
1396/4/13
گُل گفتی دوست عزیز
گُل گفتی. 👏👏👏👏👏👏
1396/4/11
با عرض سلام
دوست عزیز، مناطق ازاد که از اینا با کارکرد چندین ده هزار کیلومتر هست .
موفق باشید.
1396/4/11
هههههههههی. اشکم در اومد اخه چرا وضع ماشینای ما باید این باشه.......
1396/4/11
آره دقيقا معلومه كه اينا واسه كشورهاي ديگه هستن اگه دقت كنيد اون تريلي هم پلاك ايراني داره هم خارجي
1396/4/11
ببینید .اینکه نمیزارن متفرقه وارد بشه درسته .باید به شرکت امریکایی اجازه بدین تا با اخد نماییندگی وارایه خدمات پس از فروش در ایران فعالیت کنن .مثل ایر تویا .پرشیا موتور.نگین خودرو .و.............
با رقابتی تر شدن بازار کیفیت بیش از پیش بالا میره وبه سود مشتری هم هست .اما چه فایده کی به فکر مشتریه.ضمنا به نظر من اگه ما با اونا از نظر اقتصادی همکاری کنیم اونا هم با ما راه میان . همکاری به معنی تسلیم شدن نیست .
1396/4/12
چی واسه خودتون داستان میسازید خوردرو هم عینه هزار تا چیز دیگه مافیای قوییی پشتش داره فک میکنید واسه چی ممنوع کردن واردات خودرو های امریکایی رو و اون بی ام او ایکس وان هم توش بود و چند تا دیگه که میگفتن مونتاژ امریکاس برا این که یارو وارد میکنه میذاره تو انبار بعد زیر گوش اقایان میخونه یا خودشم شاید جز اقایون باشه میخونه که اره فلان ماشین مونتاژ فلان جاس بعد اینا هم میگن واردات این ماشین ها ممنوع بعد که رفت رو قیمت ماشینه اینا از انبار در میارن شروع میکنن به فروختن به همین سادگی و اگه یادتون باشه برا حجم موتور ماشین هم قانون دو هزار و پاصند سی سی رو هی میذاشتن وقتی اقایون پارکینگ هاشون خالی میشد دوباره یه مدت کوتاهی ور میداشتن دوباره میذاشتن به همین شیکی
1396/4/12
سلام- بنده از دو سال قبل بارها از این محموله ها اختصاصا همین مدل تویوتا کرولا یعنی s را در جاده های خراسان دیده ام- اوایل خوشحال بودیم که این نسخه از کرولا هم وارد شده لکن در خیابونها مشاهده نکردیم
1396/4/12
لکن رو خوب اومدی
1396/4/15
سالها شعار داده اند پس باید صورت حق به جانب بگیرند از این مرگ ها هیچ چیز عاید مردم عادی نمی شود 13 ابان 93 دانش اموزان شعار مرگ بر امریکا سر می دادند با هدایت دوستان ؛از ان طرف در وین مذاکرات با امریکا در جریان بود واقعا باید خندید یا گریه کرد ؟
1396/4/16
دخانیات و نوشابه آمریکایی که سلامت جامعه را نابود کرده بدون وقفه و بصورت گسترده در کشور در حال توزیعه و در اوج تحریمها هم کوچکترین خلل یا افزایش قیمتی نداشت اونوقت یک عده دلواپس به خیال خودشون موفق به جلوگیری از واردات خودروی تولید آمریکا که استاندارد ایمنی و کیفیتش بالاتره شدن و خوشحالن!!!
ای خدا!!!