موضوعات داغ

9404 اسب بخار در یک قاب! جمع هایپرکارهای بوگاتی در گودوود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
امسال کمپانی فرانسوی بوگاتی یک برنامه ویژه برای جشنواره "گوود وود" ترتیب داده است تا ارزشمندترین و لوکس‌ترین غرفه را امسال به نام خود ثبت کند. هرچند پرچم دار جدید این شرکت یعنی بوگاتی شیرون هم یک نمایش فوق العاده در پیست 1.16 مایلی این جشنواره از خود بجای گذاشته است، اما موضوع مهم غرفه بوگاتی در جشنواره "گوود وود" خواهد بود که 8 محصول هایپرکار این شرکت از جمله بوگاتی "شیرون" را در خود جای داده است تا در مجموع کمپانی خودروسازی بوگاتی با 9404 اسب بخار در جشنواره سرعت گوود وود حضور پیدا کند.

از بین 9404 اسب بخار بوگاتی در این جشنواره، چیزی معادل 3000 اسب بخار آن مربوط به دو دستگاه خودروی بوگاتی شیرون می‌شود که یکی از آنان برای نمایش در کنار دیگر خودروهای بوگاتی ویرون گذاشته شده است و دیگری هم با هدایت "اندی والاس" به عنوان یکی از برندگان مسابقات 24 ساعته لمانز، برای خودنمایی و ثبت زمان در پیست 1.16 مایلی "گوود وود" آورده شده است.

بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون

علاوه بر شیرون، چهار دستگاه خودروی بوگاتی ویرون در غرفه این خودروساز فرانسوی دیده می‌شود که هرکدام از آنان 1001 اسب بخار قدرت داشته و در مجموع می‌توانند 4004 اسب بخار قدرت تولید کنند، در حالی که خودروی بوگاتی ویرون "سوپر اسپرت World Record Edition" و همچنین خودروی بوگاتی ویرون "گرند اسپرت ویتس" دارای پیشرانه 1200 اسب بخاری هستند که مجموع قدرت آنان به 2400 اسب بخار می‌رسد.

بوگاتی ویرون

بوگاتی ویرون

حال با جمع زدن قدرت 2400 اسب بخاری نسخه‌های ویژه بوگاتی ویرون، 4004 اسب بخاری مدل‌های استاندارد بوگاتی ویرون و همچنین احتساب 3000 اسب بخار قدرت بوگاتی شیرون، در مجموع به قدرت 9404 اسب بخار خواهیم رسید که در 8 محصول بوگاتی خلاصه شده و در جشنواره "گوود وود" حضور پیدا کرده‌اند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/14
خوب حالا با این مجموع اسب بخار چه کنیم ؟🤔اینم شد مقاله اخه
1396/4/14
آدم این خودرو سازا رو میبینه بعد خودرو سازای خودمونو میبینه از زندگی نا امید میشه.