موضوعات داغ

سفرهای تابستانی با همراهی باکیفیت ترین برند خودروسازی دنیا

عکس مطلب اول
فرصت جدیدی برای خریداران خوش شانس محصولات ایرتویا فراهم شده است!
با شروع فصل تابستان و آغاز مسافرت های تابستانی شرکت ایرتویا نماینده رسمی محصولات تویوتا ژاپن در بخشنامه جدید خود برای اولین بار مبلغ ۳ میلیون تومان به عنوان کمک هزینه سفرهای تابستانی در نظر گرفته است.
با بررسی میانگین هزینه سفرهای تابستانی انجام شده توسط هموطنان گرامی و با توجه به تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی و افزایش سفرهای تابستانی در این ایام، شرکت ایرتویا برای اولین بار در جهت افزایش رفاه حال مشتریان گرامی این پیشنهاد ویژه را به مدت محدود در بخشنامه جدید خود اعمال کرده است. پیشنهاد ویژه ای که اهمیت به مشتریان و مشتری مداری در ایرتویا را نشان می دهد.
شایان ذکر است شرایط فروش جدید با قید محدودیت زمانی برای خریداران محترمی درنظر گرفته شده که به صورت نقدی و اقساطی بدون کارمزد، خودروهای تویوتا پریوس و تویوتا راوفور تیپ T3-V را خریداری نمایند.
همچنین در این بخشنامه خریداران نقدی تویوتا پریوس علاوه بر کمک هزینه ۳میلیون تومانی سفرهای تابستانی، از تخفیف نقدی ۳میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و خریداران نقدی تویوتا راوفور تیپ T3-V از تخفیف نقدی ۴میلیون تومان بهرمند خواهند شد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/14
ایول کمک به محک بود کمک هزینه سفر هم اضافه شد ، لطفا کمک هزینه ازدواج ، خرید مسکن ، خرید جهیزیه و ... اضافه کنید بلکه ماشین هایی که قیمت فضایی میفروشین به فروش بره!!!!!
1396/4/14
با کیفیت ترین از نظر خودشون البته
1396/4/14
تویوتا راو نیست تویوتا رو درسته ضمنا این ماشین ۱۱۰ الی ۱۱۷ تومن قیمتشه بعد این شرکت ایر ویز تویوتا که بسیار اسم با مسمایی هم هست چون قیمت تویوتا رو میبره رو هوا که انگلیسی هوا همین ایر میشه خیلی ممنون ! بعد خودرو ۱۱۰ تومنی رو میده ۲۳۰ تومن میگه ۴ میلیونم هم تخفیف میدیم به به خیلی ممنون
1396/4/15
خودرو بانک عزیز لطفا بی طرف باش و اینقد برای ایرتویا تیتر و خبر ویژه نزن خبرگزاری بیطرف مقبولتر و قابل احترامتره چون شبهه چیره منافع شخصی بر رسالت خبر رسانی پیش میاد با این طرز خبر تبلیغ گونه
1396/4/16
آقا سعید خیلی بزرگ اون بالا نوشته آگهی فروش.

این یه آگهیه. سفارش تبلیغه.

خودروبانک هم به اون بزرگی بالاش نوشته این یک تبلیغ است.

دیگه امثال شما متوجه نمیشن ربطی به مقبول و اینا نداره