موضوعات داغ

تیزر تبلیغاتی مرسدس بنز کلاس X قبل از رونمایی رسمی + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با دیدن عنوان مقاله شاید تعجب کرده باشید که چرا مرسدس بنز با انتشار یک پیش نمایش ویدیویی، خود را برای معرفی رسمی پیکاپ X کلاس آماده می‌کند، در حالی که این خودروساز آلمانی در آبان ماه سال گذشته به طور رسمی از پیکاپ‌های X کلاس رونمایی کرده بود، اما نباید فراموش کنیم که شرکت خودروسازی مرسدس بنز در آبان ماه سال گذشته از مدل‌های "کانسپت" پیکاپ X کلاس رونمایی کرد و سپس گفت که هنوز برخی از قسمت‌های این ماشین جای کار دارند تا به تایید نهایی برسد. اما حالا نسخه نهایی آن را آماده کرده است تا با انتشار یک پیش نمایش ویدیویی، زمینه را برای معرفی رسمی X کلاس در تاریخ 18 ژوئیه سال جاری آماده کند.
در ادامه گفتنی است که پیش نمایش جدید مرسدس بنز را می‌توانید در ادامه همین مطلب مشاهده کنید، اما با توجه به نشانه‌های محدودی که در این ویدیو وجود دارد، می‌توان شاهد یکسری تغییرات از جمله چراغ‌های متفاوت در قسمت جلو و همچنین شاهد یک طراحی جدید برای چراغ‌های عقب اتومبیل بود که بر روی مرسدس بنز X کلاس اجرا شده است تا به مرحله نهایی و تولید اولین پیکاپ مرسدس بنز برسند.
در رابطه با مشخصات فنی مرسدس بنز X کلاس هم در آبان ماه سال گذشته هیچگونه اطلاعاتی رسمی ارائه نشد، ولی از آنجایی که این خودرو براساس پلتفرم نیسان ناوارا و رنو آلاسکان رشد پیدا کرده است، می‌توان انتظار استفاده از یک پیشرانه چهار سیلندر و پیشرانه‌ شش سیلندر توربودیزل با سیستم چهارچرخ محرک 4MATIC را برای پیکاپ مرسدس بنز داشت. هرچند دو ماه پس از آن شرکت خودروسازی مرسدس بنز اعلام کرد که توانایی نصب یک سیستم هیبریدی 48 ولتی را بر روی پیکاپ مرسدس بنز X کلاس دارد تا شاهد خلق اولین خودروی پیکاپ سایز متوسط هیبریدی در جهان باشیم که جزییات آن در تاریخ 18 ژوئیه سال جاری، مصادف با 27 تیرماه اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد