موضوعات داغ

اسکوتر برقی بی ام و چقدر قیمت دارد؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
برخلاف مرسدس بنز و آئودی، کمپانی خودروسازی BMW تنها بر روی ماشین‌های چهارچرخ تمرکز ندارد، بلکه دوچرخه‌های معمولی و برقی، اسکوترهای این شرکت و از همه مهم‌تر، بخش موتورسیکلت سازی کمپانی BMW نیز شهرت و تجربه جهانی دارند و با بزرگان این عرصه رقابت شدیدی را دنبال می‌کند. حال در این سه موضوعی که عنوان شد، اخیرا کمپانی BMW اقدام به ساخت یک اسکوتر برقی جالب تحت عنوان "X2City" کرده است که در خودروبانک مروری کوتاه بر روی آن خواهیم داشت.

X2City

X2City

به گزارش منابع خبری و به نقل از خودروبانک، اسکوتر برقی X2City با همکاری شرکت دوچرخه سازی ZEG طراحی و توسعه پیدا کرده است که در بطن آن یک سیستم محرک الکتریکی مجهز به باتری‌های 408 وات لیتیوم یونی مورد استفاده قرار گرفته و می‌تواند بیشینه سرعت این اسکوتر برقی را به 25 کیلومتر بر ساعت برساند که برای محیط های شهری بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود، بویژه اینکه برای شارژ کامل باتری‌های آن با برق 220 ولت، تنها نیاز به 2.5 ساعت وقت دارید و در مقابل، می‌تواند تا 29 کیلومتر برای شما کارایی داشته باشد.
دیگر ویژگی‌های این اسکوتر برقی هم درست همانند یک دوچرخه و یا موتورسیکلت پیشرفته، شامل ترمزهای دیسکی، لاستیک‌های بادی بر روی چرخ‌های جلو و عقب و همچنین یک پورت شارژ USB برای شارژ تلفن‌های هوشمند همراه می‌شود. اما برای داشتن این اسکوتر الکتریکی با امکانات ذکر شده، نیاز به صرف هزینه 2500 یورو (2855 دلار) خواهید داشت که چندان ارزان قیمت نیست و چیزی بیش از 10 میلیون تومان می‌شود!.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد