موضوعات داغ

گزارش گردهمایی بزرگ مرسدس بنز در پیست آزادی تهران + عکس

عکس نویسنده
بامداد صفائیان
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
روز جمعه 16 تیرماه 1396 ساعت 6 بعد از ظهر بود که شاهد همایشی بزرگ از طرف کلوپ رسمی مرسدس بنز ایران بودیم. این گردهمایی که در پیست آزادی تهران برگزار شد، با حضور تعداد زیادی از نسل‌های مختلف کلاس مرسدس بنز، فضای پیست را تبدیل به یک نمایشگاه رنگارنگ و بزرگ کرده بود.
این طیف وسیع از حضور این برند، نشان‌دهنده علاقه خاص عموم مردم ایران به این برند است که از گذشته تا به حال ادامه داشته چراکه این خودرو با درجه بالای ایمنی و تکنولوژی‌های بروز، در دل خریداران همیشه جایگاه و ارزش فوق‌العاده‌ای داشته است.

گردهمایی مرسدس بنز

گردهمایی مرسدس بنز

قابل ذکراست که نسل‌های اول و دوم S کلاس، همچنین نسل پنجم این خودرو در دوران آزاد بودن واردات به شکل رسمی و در تعداد قابل توجهی به ایران وارد شدند و نسل‌های سوم و چهارم هم در تعداد محدودی در کشورمان موجود و خاک ایران را لمس کرده‌اند. دلیل این امر علاقه بی‌حد و اندازه این برند بنام است که حتی برای نسل‌های اول و دوم آن نیز قابل احترام بوده و صاحبین آن‌ها به عنوان یک کالای کلاسیک از آن تا سر حد عشق و علاقه محافظت و نگهداری ویژه بعمل می‌آورند.
همچنین می‌توان گفت نسل‌های جدیدتر این برند لوکس خودرویی محبوب یعنی S کلاس، جزو اولین انتخاب‌های رده خودروهای گران‌قیمت است و حتی در شرایط ممنوعیت واردات، به عنوان خودروی تشریفاتی در خیابان‌های شهر، قابل مشاهده می‌باشد.
این جمع خانوادگی مانند E کلاس‌ها، C کلاس‌ها، کلاس SL، یک دستگاه G نسل گذشته، سه دستگاه یونی‌ماگ نسل قدیم، CLS جدید و CL مدل 2010 و تعدادی از مرسدس‌های کلاسیک، فضای پیست آزادی را به طرز جالبی هیجان‌انگیز کرده بودند.
با توجه به جایگاه برند بنز در ایران، دارندگان مرسدس‌های کلاسیک با حضور خود، رنگ و بوی خاصی به این مراسم داده و با نگهداری و حفظ این کلاسیک‌ها، فضای موجود را تحت‌الشعاع خود قرار داده بودند.

گردهمایی مرسدس بنز در ایران

سه دستگاه یونی‌ماگ نسل قدیم نیز جمع این خانواده بزرگ و پر سابقه را تکمیل می‌کرد. در این گردهمایی حاضرین مشاهده می‌شدند که مرتب عکس جمعی و سلفی‌های مختلف به خصوص با خودروهای کلاسیک می‌گرفتند.
اسپانسر این همایش جذاب را شرکت اسنپ به عهده گرفته بود. تعبیه بوفه‌های مختلف، این امکان را برای حاضرین در رابطه با پذیرایی از خود فراهم می‌نمود.
این دورهمی ماشینی در فضایی کاملاً دوستانه و با حضور ماشین‌بازها و صاحبین اتومبیل‌ها و علاقمندان و همچنین خبرنگاران و عکاسان خودرویی در ساعت 9 شب به کار خود پایان داد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/18
با سلام
با احترام به نظر دوستان
به نظر بنده این گردهمایی یک برند خودرو هست
مدل های مختلف با تاریخ ساخت متفاوت که شما می توانید رشد یک خودروساز رو ببینید
1396/4/18
دست مریزاد
1396/4/18
فقط طراحی داخلی s500 رو دوست دارم بقیه کلاس ها طراحی بی ام و بهتره
1396/4/20
ما نون شب نداریم بخوریم اینا گردهمایی گذاشتند!!!!!!!