موضوعات داغ

گزارش گردهمایی پرشور کیا اپتیما در تهران + عکس

عکس نویسنده
بامداد صفائیان
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
روز جمعه 16 تیرماه 1396 مالکان یکی از محبوب‌ترین سدان‌های خانوادگی بازار یعنی کیا اپتیما در بلوار پاک‌نژاد شهرک غرب تهران دور هم گرد آمدند تا با تبادل نظر در رابطه با اطلاعات فنی جدید و تجهیزات مدرن این خودرو و دیدار حضوری دوباره به بحث و گفتگو بپردازند.
حضور بیش از 43 دستگاه خودرو کیا اپتیما و حضور مدعوین و تماشاچیان در این همایش به چشم می‌خورد که نسبت به فراخوان قبلی افزایش قابل توجهی را نشان می‌داد. این امر نشان دهنده این بود که کیا اپتیما جایگاه خاص خود را پیدا کرده و طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. اسپانسر این گردهمایی را نیز نمایندگی شیدایی به عهده داشت .

گردهمایی کیا اپتیما

گردهمایی کیا اپتیما

با توجه به ازدیاد فاکتورهای موجود در تجهیزات و تکنولوژی‌های مدرن و جدید در کیا اپتیما و البته قیمت قابل دسترس و منطقی آن، روز به روز به تعداد خریداران این سدان چشم بادامی اضافه می‌شود.
ظاهر امر نشان می‌دهد که این خودرو در رده اتومبیل‌های غیرلوکس و غیرسرعتی، خودرویی با عملکرد بسیار خوب است. نکته قابل توجه در این همایش، حضور یک دستگاه اپتیما سفید رنگ به عنوان ماشین عروس بود که توجه همه را به خود جلب کرده بود.
کیا اپتیما را می‌توان به عنوان یک سدان سایز متوسط با بدنه‌ای نزدیک به کوپه‌های چهار درب دانست که یکی از زیباترین محصولات حاضر روی خط تولید این کمپانی است .
سال 2010 بود که کیا اپتیما به بازار ایران معرفی و با استقبال زیادی روبرو شد. البته ناگفته نماند که با ورود مدل‌های جدید مثل مدل 2016 باکد JF و همچنین مدل 2017، این خودرو به کمک آپشن‌ها و تجهیزات به روز شده فروش قابل توجهی را تجربه کرد.

گردهمایی کیا اپتیما

گردهمایی کیا اپتیما

گردهم آمدن این تعداد کیا اپتیما در این گردهمایی نشان از رضایت دارندگان و خریداران این خودرو در ایران است. کیا موتورز توانسته در بازار رقابتی خودروهای سدان سایز متوسط، نقش پررنگ و عملکرد بسیار خوبی را بجا گذارد.
با توجه به وجود رقیب سرسختی مانند هیوندای سوناتا LF، کیا اپتیما توانسته در بین خریداران ایرانی جایگاه مناسب‌تری را پیدا کند.
در مورد مشخصات فنی این خودرو می‌توان به موتور 4 سیلندر با حجم 2400 سی‌سی و حداکثر قدرت 172 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و همچنین حداکثر گشتاور 222 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه اشاره کرد که حداکثر سرعت 208 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد 9.5 ثانیه‌ای را برای این خودرو به ارمغان آورده است.
گردهمایی روز جمعه، درفضایی بسیار دوستانه و با علایق یکسان در بین صاحبان این خودروها برگزار گردید. این دورهمی و رویداد خودرویی با پذیرایی شایسته‌ای نیز به پایان رسید. در ادامه شما را به دیدن تصویر تهیه شده توسط تیم خبری خودروبانک دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/17
سلام
نمیدونم چرا خوشم از اپتیما میاد
1396/4/18
واقع جايي افسوس داره که مردم ايران همه کاسب شدن و بجايي اين که از رنگ ماشينشون لذت ببرن فقط به فکر منافع مالي وبازار فروش هستن اميدوارم روزي برسه که اين نگرش عوض بشه و ديگه ماشينهاي با رنگهاي متنوع ببينيم ....کار بجاي رسيده که خارجيا ديگه مارو مسخره ميکنن که البته حق دارن چون از نظر اونها سفيد رنگ محسوب نميشه
1396/4/18
سفید سفید سفید سفید سفید "سیاه" سفید سفید سفید سفید سفید سفید "سیاه" "سیاه" سفید سفید سفید سفید سفید سفید سفید سفید ..
رنگی ندارن از دوستان ؟ تلوزیون سیاه سفیده :D
1396/4/18
آقا انقدر ماشینه سفید نخرین بابا چه فازیه همش سفید
1396/4/18
گنده و زمخته ، سوناتا علی رغم اینکه هم اندازشه ظریفترو شکیلتره
1396/4/18
چه تنوع رنگی به به