موضوعات داغ

کراس اوورهایی با کمترین هزینه نگهداری را بشناسید

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
امروزه ماشین‌های کراس اوور در انواع و اقسام مختلف خود تبدیل به داغ‌ترین کلاس موجود در صنعت خودروسازی شده‌اند که تقاضا برای داشتن یکی از آنان بسیار زیاد است، به همین دلیل کاهش قیمت و یا فرصت گذاشتن تخفیف برای فروش این دسته از محصولات خیلی کم اتفاق می‌افتد، بنابراین مشتریان به دنبال خریدی هستند که در ابتدا قیمت کمتری پرداخت کنند، ولی در کنار قیمت کمتر اولیه، هزینه‌های نگهداری هم می‌تواند بسیار مهم باشد که امروز در این مقاله به گزارش سازمان "Vincentric" در خصوص هزینه نگهداری و استهلاک ماشین‌های کراس اوور در کلاس‌های مختلف خواهیم پرداخت.

هوندا HR-V

هوندا HR-V

1- کراس اوور ساب‌کامپکت: هوندا HR-V
کوچک‌ترین خودروی کراس اوور هوندا در بازارهای جهانی که در بازار کشور هم صحبت از فعالیت آن می‌شود، برای دوره 5 ساله یک هزینه 35 هزار و 129 دلار خواهد داشت تا به عنوان کم هزینه‌ترین خودروی کراس اوور جهان در کلاس "ساب کامپکت" باشد.

سوبارو کراس‌ترک

سوبارو کراس‌ترک

2- کراس اوور کامپکت: سوبارو کراس‌ترک
معمولا برخی از کارشناسان این صنعت، خودروی سوبارو کراس‌ترک را در میان خودروهای هاچ بک سایز بزرگ قرار می‌دهند، اما بیشتر این ماشین به عنوان یک خودروی کراس اوور کامپکت شناخته می‌شود که از سوی سازمان Vincentric، هزینه نگهداری آن برای دوره 5 ساله چیزی معادل 33 هزار و 233 دلار عنوان شده است.

سوبارو اوت‌بک

سوبارو اوت‌بک

3- کراس اوور سایز متوسط: سوبارو اوت‌بک
یک پله بالاتر از کراس اوورهای کامپکت، در این کلاس هم شاهد حضور یکی دیگر از محصولات قد بلند سوبارو با نام "اوت‌بک" هستیم که یک سواری راحت و سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک در اختیار صاحبانش قرار می‌‌دهد. حال علاوه بر این‌ها، هزینه نگهداری آن هم برای دوره 5 ساله کمتر از دیگر خودروهای کراس اوور سایز متوسط، یعنی چیزی معادل 35 هزار و 331 دلار اعلام شده است.

فورد فلکس

فورد فلکس

4- کراس اوور سایز بزرگ: فورد فلکس
کراس اوور سایز بزرگ فورد به خاطر فرم کابین، بیشتر شبیه به خودروهای شاسی بلند و یا خودروهای ون می‌ماند، اما در واقع یک خودروی کرس اوور سایز بزرگ، آن هم با کمترین هزینه نگهداری در میان کراس اوورهای سایز بزرگ است که حدود 40 هزار و 685 دلار هزینه نگهداری برای دوره 5 ساله دارد.

NX 200t

NX 200t

5- کراس اوور کامپکت لاکچری: لکسوس NX 200t
کراس اوور لوکس کامپکت لکسوس NX 200t که توسط ایرتویا در بازار داخل کشور هم عرضه می‌شود، بدون شک یکی از بهترین خودروهای کراس اوور در جهان به شمار می‌رود که هم عملکرد بسیار خوبی دارد، هم طراحی جذاب و شیک دارد و همچنین امکانات بسیار خوبی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که حالا با هزینه نگهداری 45 هزار و 154 دلار، به عنوان ارزان قیمت‌ترین خودروی کراس اوور کاپمکت لاکچری هم به شمار می‌رود.

لکسوس RX 350

لکسوس RX 350

6- کراس اوور سایز متوسط لاکچری: لکسوس RX 350
خودروی شاسی بلند لکسوس RX برای سالهاست که به عنوان محبوب‌ترین خودرو در کلاس ماشین‌های "کراس اوور سایز متوسط لاکچری" شناخته می‌شود که پیش از این در بازار کشور نیز ارائه می‌شد، اما حالا مدل‌های جدید آن علاوه بر امکانات و عملکرد بسیار خوب، به عنوان ارزان قیمت‌ترین خودرو در سرویس‌های دوره‌ای نیز شناخته می‌شود که هزین‌های نگهداری آن برای 5 سال چیزی معادل 52 هزار و 740 دلار اعلام شده است.

اینفینیتی QX60

اینفینیتی QX60

7- کراس اوور سایز بزرگ لاکچری: اینفینیتی QX60
به غیر از فورد فلکس، تا به اینجا هر چیزی معرفی کرده‌ایم یک خودروی ژاپنی بوده است و حالا در کلاس ماشین‌های "کراس اوور سایز بزرگ" هم شاهد حضور یک خودروی ژاپنی دیگر، یعنی خودروی "اینفینیتی QX60" هستیم که برای هزینه نگهداری 5 ساله آن مبلغ 51 هزار و 964 دلار اعلام شده است، هرچند این ژاپنی آخرین ژاپنی لیست نخواهد بود.

تویوتا سی‌ینا

تویوتا سی‌ینا

8- مینی ون: تویوتا سی‌ینا
در آخر هم شاهد حضور یک خودروی مینی ون در این لیست هستیم که به نام تویوتا "سی‌ینا" ثبت شده است و برای دوره 5 ساله، از سوی سازمان Vincentric یک هزینه نگهداری 39 هزار و 580 دلار برای آن ذکر شده است.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/21
سوبارو حیف شد تو ایران. دست سیف خودرو درد نکنه!
1396/4/21
جالبه!
به جز شماره ٤بقيه ژاپنى هستن!!!
1396/4/21
اخی بیچاره کره ای بازها
احتمالا اپشن هاشون خراب شده بخاطر همین هزینه نگهداریشون بالا رفته
البته اونایی که سانتافه گرفتن باید هزینه خارج کردن ضایعات خط تولید از موتور هم بدن
اقای zak کجایی؟
1396/4/22
لطفا تو گذاتن عکس ها دقت کنید،نوشتید nx200t ولی عکس nx300h رو گذاشتید
1396/4/22
با سلام همشون خوب هستن ولی به سلیقه من
انصافا" لگسوس RX350 حرف نداره .
1396/4/22
همشون با کیفیتن ولی من علاقه خاصی به خودروهای امریکایی دارم فورد فلکس با همین سادگی اش رو دوستدارم
1396/4/22
٧ تا از ٨ تا ژاپن ❤️💪🏻