موضوعات داغ

پیکاپ پارس خودرو، پیرمرد دوست داشتنی در ارومیه

عکس نویسنده
حسین ریاحی
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان پیکاپ را باید یکی از بهترین و موفق ترین پیکاپ های بازار ایران دانست. اما پارس خودرو در نهایت چند سال پیش تولید این خودرو را متوقف کرد. با این وجود به دلیل اشتیاق مناسبی که در بازار برای این کلاس از خودروها وجود داشت در نبود نیسان وانت کاپرا توانست بخش بزرگی از بازار نیسان پیکاپ را تصاحب کند. پارس خودرو به همین منظور و برای باز پس گیری بازار وانت ها اقدام به عرضه ی نسخه ی چینی نیسان پیکاپ یعنی خودروی پیکاپ ریچ کرد. این مدل از نظر ابعاد دارای طول ۴.۹ متر، عرض ۱.۸ متر و ارتفاع ۱.۷ متر است. این وانت ۱۶۶۵ کیلوگرمی دو دیفرانسیل به موتوری مجهز شده است که بسیار شبیه به موتور نیسان پیکاپ است اما قدرت خروجی آن با پیکاپ متفاوت است. موتور پیکاپ ریچ از نوع ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ است و می تواند ۱۳۲ اسب بخار قدرت را در کنار ۲۰۸ نیوتون متر گشتاور تولید کند. گیربکس این مدل نیز از نوع ۵ دنده ی دستی است که به دنده کمکی نیز مجهز است. از نظر استاندارد مصرف سوخت نیز این خودرو در رده ی یورو ۴ دسته بندی شده است و مصرف ترکیبی آن ۱۰.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که عدد خوبی برای یک وانت بار سنگین وزن به حساب می آید. این خودرو مجهز به دو عدد کیسه ی هوا، ترمز ضد قفل، شیشه های برقی جلو و عقب و تنظیم ارتفاع چراغ های جلو است. پارس خودرو این خودرو را در غرفه ی خود در نمایشگاه خودروی ارومیه به نمایش گذاشته است و تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید توسط تیم خبری خودروبانک از نمایشگاه خودروی ارومیه تهیه شده اند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/19
همون نیسان پیکاپی که تا مدل ۹۲ مونتاژمیشد فنیش خیلی بهتر از این بود کلا ماشین های مونتاژی قدیمی سگش شرف داشت به این جدیدا قبلا
پاترول _ ماکسیما_نیسان پیکاپ_ مزدا۳ مونتاژ میشد
حالا به جای اینا تو خیابون باید یه مشت در پیت ی مث جک و جونور لیف و صابون ببینیم
1396/4/19
یعنی نیمه سال 2017 باشی و هنوز تولیدات داخل آپشنهای ماشینهای 15 سال پیش رو نداره و یا به زور بعضی هاشو داره. واقعا فکر نمیکنن که داریم تو چه قرن و چه سالی زندگی میکنیم؟
1396/4/20
اره واقعن حالم از ایران بهم میخوره،شما رو نمیدونم اما مایه تاسفمه ایرانیم،اگ میخواسم انتخاب کنم هیچ وقت ایرانو انتخاب نمیکردم،یبار رفتیم پاکستان پر پرادو و اینا همین ده سال پیشم سوریه اوضاعش بهتر الان ما بود چون جنگ شد اینجوری شد ما با ماشین رفتیم اصن بهشتی بود.