موضوعات داغ

بهترین خودروی سدان متوسط لوکس کدام است؟ + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شاید تا چندین سال پیش چنین کاری ممکن بود، اما حالا با رقابت نزدیکی که بین خودروسازان بین المللی ایجاده شده است، پیدا کردن سریع و انتخاب یک خودروی برتر در بازار خودرو کار بسیار سختی خواهد بود و ممکن است در نهایت شما را دچار اشتباه کند، اما در این زمینه کارشناسان و سایت‌های مختلفی وجود دارد که با تست و بررسی دقیق خودروهای موجود در بازار، مخاطبان را از ویژگی‌های مختلف آنان آگاه می‌سازند. اما امروز در این مقاله به تشریح تست و بررسی اختصاصی اتومبیل‌های موجود در بازار نخواهیم پرداخت، بلکه موضوع اصلی پیرامون تست و بررسی اخیر تیم MotorWeek است که در آن 7 خودروی سدان لوکس و اسپرت در مقابل هم قرار گرفته‌اند و یکدیگر را به چالش می‌کشند که فیلم آن توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای مقاله بارگذاری شده است.
در این چالش بزرگ، 7 خودروی سدان اسپرت لوکس کامپکت توسط تیم MotorWeek گرد هم جمع شده‌اند که به ترتیب شامل آلفارومئو جولیا، آئودی A4، بی ام و 330i، کادیلاک ATS، جگوار XE 25t، لکسوس IS 200t و در پایان شامل مرسدس بنز C300 4Matic می‌شود که اول از همه با تست سرعت و شتاب گیری، مقایسه بین آنان آغاز می‌شود که برای از بین نرفتن جذابیت این ویدیو، می‌توانید نتیجه این تست و همچنین زمان به ثبت رسیده توسط هر یک از خودروهای ذکر شده را در فیلم زیر تماشا کنید، بویژه نتیجه نهایی و انتخاب 3 خودروی برتر از این جمع 7 نفره که در پایان ویدیو ذکر شده است.


نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/23
من هر جا هر وقت كيليپي ديدم كه جوليا توش بوده،قطعا تويه اون كيليپ برنده شده حالا چه درگ بوده چه يه همچين تستايي...الانم كه اول ويدئو ديدم هست حدس زدم كه بايد تويه برنده ها باشه،...هرچند هستند فيلسوفاني در ايران كه برند الفا رو فاقد ارزش و اعتبار در مقابل كره اي ها مي دونن و ميگن مثلا وقتي با يه جوليتا مي ري عروسي!!! بايد كلي در بارش توضيح بدي كه چيه و از كجا اومده و قانعشون كني ك ماشين خوب و أصل و نسب داريه...اما اگه با يه اپتيما باشي ديگه نيازي به اين توضيحات نيست!!!!!
1396/4/23
مشتي خودتم كم فيلسوف نيستي كه پيشا پيش قضاوت مكنيا. گروهبان گارسيا بهت سلام ميرسونه ميگه ديگه چه خبرا خوبي ،سلامتي ،در آرامشي...
1396/4/24
خوشبختانه ایتالیایی ها بخودشون اومدن و توی اولین حرکت آلمانها رو لوله کرد! حضور پر شکوه ایتالیایی ها در رده سوپر ماشینها اونا رو غافل کرده بود اما ظاهرا شروع کردن هرچند باید بسختی بجنگند تا بتونن بازار این سگمنت رو از دست رقبا در بیارن.
1396/4/24
فقط E300