موضوعات داغ

گزارش تصویری از گردهمایی بزرگ فراری ها در لندن

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت HR Owen به عنوان یکی از نمایندگی‌های فروش خودروهای لوکس و گران قیمت در کشور انگلستان، به مناسبت سالگرد 70 سالگی فروش و عرضه محصولات فراری به مشتریان خود، یک گردهمایی بزرگ متشکل از 70 خودروی مختلف فراری در شهر لندن ترتیب داد که باعث شد ترافیک شهری به حالت تعلیق درآمده و خودروهای گران قیمت و منحصربه فرد فراری در منطقه گردهمایی عرض اندام کنند و به صف شوند.
در این گردهمایی بزرگ فراری سواران، محصولات مختلف و منحصربه فرد فراری از جمله نسخه موتور جلوی فراری 550، فراری لافراری آپرتا، فراری GTC4 لوسو، فراری F12 برلینتا و همچنین تعداد بسیار زیادی از خودروهای فراری 458 ایتالیا در انواع و اقسام رنگ‌های مختلف دیده می‌شود که تمامی آنان توسط مشتریان انگلستانی خریداری شده‌اند.
درست است که محصولات مختلف و منحصربه فرد فراری در این گردهمایی دیده می‌شوند، اما بدون شک ستاره بی چون و چرای این گردهمایی خودروی "زاگاتو فراری 550 GTZ Barchetta" خواهد بود که بسیار نادر و منحصر به فرد است و هنوز هیچکس نمی داند که چه تعداد از این خودروی خاص فراری تولید شده و یا چقدر قیمت دارد!. هرچند آخرین قیمت برای فروش این خودرو حدود 1 میلیون پوند و همچنین تعداد تولید آن هم چیزی حدود 3 یا شاید هم 5 دستگاه عنوان شده است که صحت و سقم آنان مشخص نیست.
در پایان گفتنی است که این گردهمایی سریع به پایان رسید و تمامی 70 خودروی شرکت کننده در این گردهمایی حرکت کردند تا یک فستیوال شلوغ بدون مقصد مشخص در شهر لندن داشته باشند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد