موضوعات داغ

شرایط فروش ویژه لکسوس NX اعلام شد

عکس مطلب اول
لکسوس NX خودروی کراس اوور کوچک لکسوس است که از زمان عرضه در بازار جهانی در بازار داخلی ایران نیز توسط ایرتویا عرضه می شود. این خودرو به مدد طراحی ظاهری جذاب و جوان پسند و البته لیست امکانات رفاهی و ایمنی تکمیل خود موفق شده است تا موقعیت مناسبی در بازار داخلی پیدا کند و به طوری که در سگمنت خود به خوبی توانسته از رقبای آلمانی خود پیشی بگیرد.
این خودرو به عنوان اولین محصول توربوشارژردار لکسوس در بازار ایران در مدل NX200t مجهز به یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر است که به توربوشارژر و اینترکولر مجهز است و می تواند ۲۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور را تولید و با استفاده از یک گیربکس شش دنده ی اتوماتیک به هر چهارچرخ خودرو ارسال کند که شتاب صفر تا صد کیلومتر ۷.۵ ثانیه ای را برای این خودرو به ارمغان میاورد. مدل هیبریدی NX300h نیز در بازار داخلی عرضه می شود که از قوای فنی مشترک با تویوتا کمری هیبریدی برخوردار است. اما اخیرا شرکت ایرتویا نیز شرایط فروش جدیدی را برای این خودرو اعلام کرده است که می‌توانید در جدول زیر آن را مطالعه کنید.

شرایط فروش ویژه لکسوس NX

شرایط فروش ویژه لکسوس NX

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/3
با سلام بسیار عالی
مبارک کسانی باشه که میتونن بخرن .و بهترین لحظه ها رو باهاش تجربه کنن .
1396/5/3
اگر خدا بخواد یک پراید 74 میخوام قسطی بگیرم.البته لکسوس نمیشه ولی خب خداراشکر
1396/5/5
وقتی از شرکت نامعتبر اریتا برای تحویل ماشین از در نمایندگی تشریف میرید حتی یک برچسب و حتی یک تکه پلاستیک در ماشین مشاهده نخواهید کرد..
این موضوع در اغلب ماشین هایی که تو انبار نمایندگی اماده ی تحویل به مشتریان بودند قابل مشاهده بود..
معلوم نیست شرکت اریتا اینها را به چه شیوه ای وارد کرده که ماشین مثلا صفر یک برچسب یا یک پلاستیک محافظ روی صندلی ها یا کابین نیست...

لطفا یک پیگیری اساسی از این موضوع داشته باشید..
1396/12/18
سلام برای خرید باید با کی تماس بگیریم