موضوعات داغ

9 فیلم حرکات عجیب خودرویی که هرگز نباید امتحان کنید!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
برای برخی از افراد، رانندگی سریع دیگر هیجان انگیز نیست و به دنبال ماشین‌های بهتر و یا مهارت‌های لازم هستند تا هیجان خود را با دریفت زدن و یا کارهای دیگر خالی کنند، اما برای کسانی که به دنبال هیجان بسیار بالاتر از دریفت زدن‌های معمولی و یا دونات کردن با ماشین هستند، جایگاه ویژه‌ای وجود دارد که موضوع اصلی این مقاله پیرامون آنان خواهد بود.
ما در رابطه با ماجراجویان تازه کار صحبت نمی‌کنیم که صرفا به دنبال کارهای عجیب و غریب برای ترشح آدرنالین در خون خود هستند، زیرا هرکسی می‌تواند با استفاده از یک خودروی پیکاپ چهارچرخ محرک در سطوح شن و ماسه به دریفت زدن مشغول شود و یا با سرعت بالا در جاده‌ها رانندگی کند، بلکه امروز در رابطه با رانندگان حرفه‌ای صحبت خواهیم داشت که گاها حرکات محیر العقول آنان به عنوان یک رکورد جهانی ثبت شده است.
اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته یک ویدیو از خودروی جگوار E-Pace و رکوردشکنی آن در خودروبانک منتشر کردیم که موفق شد پس از پرش از روی مانع با انجام چرخ از کنار، نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند، حال امروز تصمیم گرفتیم با آماده کردن 9 ویدیو هیجان انگیز، شما را دعوت به تماشای برترین حرکات نمایشی کنیم که برای چند دقیقه سرگرم کننده به نظر می‌رسند.


- پرش از روی هواپیما با ماشین‌های غول پیکر "مانستر":
آخرین رکورد پرش توسط ماشین‌های غول پیکر "مانستر"، در سال 2013 میلادی با عدد 237 فوت به ثبت رسید، اما فیلمی که در ادامه شاهد آن خواهید بود، پرش فوق العاده ماشین "Bigfoot" در سال 1999 میلادی از روی هواپیما خواهد بود.


- چرخش کامل همزمان در حلقه بزرگ توسط 2 اتومبیل
در این ویدیو، شاهد مجری سابق برنامه تخت گاز آمریکا یعنی "تانر فاست" به همراه "گرِگ تریسی" خواهید بود که همزمان به دور یک حلقه بزرگ می‌چرخند تا یک کار حماسی خلق کنند.


- چرخش از جلو توسط ماشین‌های مانستر
معمولا ماشین‌های غول پیکر "مانستر" در حرکات نمایشی خود چرخش از عقب دارند که در ادامه فیلم آن قرار گرفته است، اما در این ویدیو شاهد یک حرکت بسیار استثنایی از خودروهای غول پیکر "مانستر" خواهید بود که یک چرخش از جلو انجام می‌دهد.


- تعویض چرخ با حرکت بر روی دو چرخ
تاکنون فیلم‌های زیادی از حرکت ماشین‌ها بر روی تنها 2 چرخ منتشر شده است، اما در این ویدیو علاوه بر حرکت بر روی دو چرخ، شاهد تعویض لاستیک عقب اتومبیل نیز خواهیم بود که بعد از انجام این کار از پنجره خارج شده و با پرچم هیوندای بر روی ماشین می‌ایستد.


- پرش از روی خانه‌ها با ماشین
برایس منزیس با یک پرش بلند 379 فوت از روی خانه توسط ماشین مخصوص ردبول، اسم خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رساند که می‌توانید فیلم این رکوردشکنی را در خودروبانک شاهد باشید.


- چرخش از عقب با ماشین‌های مانستر
همانطور که در بخش‌های قبل گفتیم، یک ویدیو جداگانه از حرکات نمایشی خودروهای غول پیکر "مانستر" آماده شده است که می‌توانید در ادامه شاهد آن باشید، اما این بار نه از جلو، بلکه چرخش از عقب دارند که توسط چندین خودروی مختلف به انجام رسیده است.


- پرش با کامیون سنگین وزن
این کامیون نیمه کامل بدون تریلر، در سال 2015 میلادی با هدایت "گرِگ گودفری" موفق به ثبت رکورد پرش به طول 166 فوت شد.


- حرکات نمایشی جذاب توسط تیم ساب
درست است که شرکت خودروسازی ساب برای همیشه تعطیل شد، اما فیلم‌های این شرکت و حرکات نمایشی تیم ساب در فضای مجازی و سرویس‌های ویدیو دیده می‌شود که حالا یکی از جذاب ترین‌های آن را انتخاب کرده‌ایم تا از هماهنگی و حرکات نمایشی بی نظیر آنان لذت ببرید.


- پرش با موتور از روی ماشین در حال پرش از روی هواپیما
در پایان هم یک فیلم قدیمی برایتان آماده کرده‌ایم که هیچگاه قدیمی و تکرار نمی‌شود، زیرا در این ویدیو شاهد پرش یک دستگاه خودرو از روی هواپیمای ملخی در حال حرکت و همچنین به طور همزمان، شاهد پرش یک موتورسیلکت از روی ماشین در حال پرش از روی هواپیما هستیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد