موضوعات داغ

هدیه ویژه مدیران خودرو

عکس مطلب اول
با هدف ایجاد بستر مناسب جهت امکان سرمایه گذاری خرد و کلان، صندوق سرمایه گذاری تامین خودرو باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو و ارائه خدمات متمایز به مشتریان گرامی راه اندازی گردیده است.
در اين خصوص جناب اقاي مهندس شريعت رييس هيئت مدیره شركت مديران خودرو با بيان مزاياي سرمايه گذاري در اين صندوق گفت هر شخصي با هر مقدار سرمايه مي تواند در اين صندوق عضو شود و ضمن بهره مندي از امتيازات و خدمات خاص ارائه شده از بالاترين سود سپرده با نكي (كه در حال حاضر 14.75 درصد مي باشد) بصورت روز شمار برخوردار گردد .
آقاي مهندس شريعت در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهمنامه شركت مديران خودرو با بانك صادرات جهت ايجاد و پشتيباني از صندوق سرمايه گذاري تامين خودرو، به تضمين باز پرداخت اصل پول و سود تعلق گرفته به سرمايه گذاران محترم توسط بانك صادرات و شركت مديران خودرو تاكيد نمودند.
در ادامه آقاي يوسفيان معاون اعتباري بانك صادرات ضمن بيان اينكه ارسال كارت بانكي شتابي از طريق بانك صادرات به آدرس مشتريان گرامي خواهد بود گفت تمامي دريافت و پرداختها در صندوق سرمايه گذاري تامين خودرو كه يك حساب بانكي مي باشد از طريق كارتهاي بانكي ارسال شده خواهد بود كه تمامي قابليتهاي كارتهاي شتابي اعم از دريافت نقدي از تمامي درگاههاي بانكي(اينترنت بانك، موبايل بانك، تلفن بانك، خود پردازها، شعب بانك صادرات و غيره)؛ انتقال كارت به كارت ، انتقال كارت به حسابهاي ديگران و پرداخت وجه مربوط به خرید کالا و غیره را دارد.
دارندگان کارت، مشارکت کنندگان در این طرح بر حسب میزان سپرده و امتیازات کسب شده از تسهیلات ویژه مدیران خودرو در شرایط خرید و دریافت خدمات خودرویی و سایر برنامه های ویژه مرتبط با باشگاه مشتریان مدیران خودرو برخوردار میباشند که جزئیات مربوط در اطلاعیه های بعدی شرکت مدیران خودرو اعلام می گردد
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/13
تورم واقعی تو مملکت بالای 20 درصده اون موقع خودشون رو کشتند با هدیه ویژه و اون هم با سود 14.75 درصد...!!!