موضوعات داغ

تجهیزات ایمنی بیشتر برای سانتافه 2018

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای جزییات مدل 2018 کراس اوور سانتافه را اعلام کرد که مهمترین تغییر آن نسبت به مدل سال قبل اضافه شدن لیست تجهیزات ایمنی استاندارد این خودرو است. هیوندای بر روی این خودرو پکیج ایمنی با نام Smart Sense را معرفی کرده است که در تمامی تیپ های سانتافه به صورت استاندارد نصب خواهد شد.
این پکیج شامل سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز اتوماتیک اضطراری، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار نقطه کور و کروز کنترل هوشمند می شود که البته آخرین گزینه یعنی کروز کنترل هوشمند تنها بر روی مدل های فول سانتافه موجود خواهد بود.
نکته ی جالب این است که با وجود عرضه ی این تجهیزات بر روی تیپ های Active و Active X آن هم به صورت استاندارد اما قیمت این مدل ها تغییر نکرده است و هیچ افزایش قیمتی در مورد سانتافه اتفاق نیفتاده. صفحه نمایش 3.5 اینچی مقابل راننده نیز در مدل 2018 با یک صفحه نمایش 4.5 اینچی جایگزین شده است.
سایر تغییراتی که در مدل های اکتیو و اکتیو ایکس دیده می شوند شامل ترمز پارک برقی، آینه مرکزی الکتروکرومیک، آینه های جانبی تاشو و چراغ راهنمای روی آینه می شود. همچنین دیگر مدل دنده دستی این خودرو دیگر حذف شده است و تمامی مدل های سانتافه از این پس به گیربکس اتوماتیک مجهز خواهند بود.
تیپ های بالاتری چون الیت و هایلندر نیز به نمایشگر لمسی ۸ اینچی می شوند که به رهیاب ماهواره ای، اپل کار پلی و اندروید اتو نیز مجهز است.
قیمت سانتافه ی 2018 از حدود 40 هزار دلار استرالیا برای مدل شش سیلندر تک دیفرانسیل آغاز می شود در گران ترین نسخه که دیزلی چهارچرخ محرک است به 57 هزار دلار استرالیا می رسد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/11
قیمتش تغییر نکرد آ ولی بیاد اینجا میگن چون 2018 هست قیمتش 270 تومنه :)
آخه این چه قیمت هایی هست که میزارن الان لکسوس rx که اومده کی میتونه اونو بخره آخه :(
چند سال پیش لندکروز رو میشد با 88 میلیون خرید :|
چند روز پیش یه برنامه ماشین میدیدم قیمت ماشین هارو میگفت توی خارج ، قیمت سانتافه صفر با بنز GLK کم کارکرد یکی بود :/
بی ام و سری هفت رقیب بنز اس کلاسه ولی ایران رقیب ای کلاس :\
1396/5/11
چه جالب کاش سرکتهای داخلی یاد بگیرن از اینا
اینجا یه چراغ نئون گذاشتن تو دنا پلاس ۵ میلیون رفت روش یا چراغ زیر سپر رو برمیدارن جداگانه میفروشن
1396/5/14
خلاقیت شرکت کره ای و ابداع و نواوری رو نگاه کنید فقط :
رادار نقطه کور ( اصلاح و استفاده ساخت فورد )
رادار بین خطوط (نیسان)
ترمز اظطراری (بنز وتویوتا)
کروز کنترل داینامیک (AMC )
اتوپارک (لکسوس و تویوتا)
سه قطب تولید دنیا در حال حاضر یعنی المان ژاپن امریکا که ابداع و نواوری های اساسی دارن و داد و ستد درست انجام میشه اما بقیه کشور ها مثل کره و چین فقط ستد تکنولوژی رو دارن البته کشور هایی هم مثل ایتالیا و انگلیس در گذشته حرف اول رو میزدن ولی متاسفانه ورشکسته و به شرکت های المانی و چینی فروخته شدن
1396/5/16
اصلا تابلو نیست عقده ژاپنی داری ، ماشین رو کی اختراع کرده ؟ پس ژاپن هم یه تقلید کاره ، کلا کار یسری چرت و پرت گفتنه
1396/5/17
بحث بحث تقلید نیست بحث داد وستد تکنولوژِی که فقط المان و امریکا ژاپن درست انجامش میدن بقیه فقط تکنولوژی میگیرن
1396/5/15
همین الان هم سانتافه نزدیکه 270 تومنه ، البته یه نگاه از ارزون ترین خودرو تا گرون ترین خودرو بندازی میبینی که قیمت ها همه کاذب و الکیه نه اینکه فقط سانتافه باشه