موضوعات داغ

بازیگر معروف هالیوود چه خودروهایی سوار می‌شود؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
به نظر می‌رسد در زندگی واقعی، مایکل نایت هم مثل بقیه زندگی می‌کند و ماشین‌های استانداردی سوار می‌شود که دیگران قادر به خرید آن هستند. در واقع "مایکل نایت" را می‌تواند شخصیت اصلی فیلم "نایت رایدر" عنوان کرد که نقش آن را بازیگر معروف سینمای هالیوود، یعنی "دیوید هسلهاف" بازی می‌کند. اما دیوید هسلهاف در دنیای واقعی هم یک ماشین افسانه‌ای دیگر دارد و آن خودروی "بی.ام.و آلپینا B6 مدل 2016" است که دیوید هسلهاف آن را خیلی دوست دارد و کارهای روزمره خود را با آن انجام می‌دهد.
دیوید هسلهاف در رابطه با ماشین منحصربه فرد خود می‌گوید: من با BMW بریتانیا ارتباط دارم و عاشق خودروهای آلپینا هستم، به این دلیل که قدرت پیشرانه آنان بسیار زیاد است و امکانات آن هم باورنکردنی، بویژه رنگ طلایی که بر روی اتومبیل من نقاشی شده است. من تا حالا چنین ماشینی در خیابان‌ها ندیده‌ام و بسیار خوشحال هستم که یکی از ماشین‌های بسیار خوب و خاص را سوار می‌شوم. هنگامی که از "دیوید هسلهاف" خواسته شد تا ماشین خود را ارزیابی کند، وی گفت: من به نمره 10 کامل فکر می‌کنم، زیرا این ماشین خیلی سریع و گاهی اوقات برای من سرگرم کننده است.

علاوه بر خودروی "بی.ام.و آلپینا"، دیوید هسلهاف یک دستگاه خودروی شاسی بلند "کادیلاک اسکالید" در مدل‌های 2017 نیز دارد. او در رابطه با این ماشین گفت: خودروی شاسی بلند "اسکالاد" یک خودروی بسیار جذاب است، زیرا این خودرو بسیار لوکس و بزرگ است و می‌توانید 10 نفر را در داخل آن سوار کنید. تجهیزات الکترونیکی این خودرو عالی است و حتی بهتر از BMW عمل می‌کند، اما این یک ماشین بزرگ است و نمی‌توان با آن به هرجایی رفت، به همین دلیل من به این خودرو نمره 9 می‌دهم.
همانند بسیاری از دوستداران خودرو که اولین ماشین خود را به دلیل ارزش عاطفی بسیار زیاد و خاطراتی که با آن دارند نگهداری می‌کنند، دیوید هسلهاف نیز ماشین اول خود را همچنان نگه داشته است که در واقع یک خودروی مرسدس بنز 190SL متعلق به سال 1960 میلادی است. دیوید هسلهاف در رابطه با این خودرو می‌گوید: یکی از همسایگان نزدیک من نیاز شدید به پول داشت، به همین دلیل ماشین خود را به قیمت 3500 دلار برای فروش گذاشته بود. من هم با پرداخت 3500 دلار، ماشین او را خریداری کردم. البته این خودرو در زمان خرید چندان شرایط ظاهری مناسبی نداشت، به همین دلیل بعد از خرید تصمیم به ترمیم و بازسازی آن گرفتم و سپس پدرم برای سال‌ها از آن استفاده کرد. من تاکنون ماشین‌های زیادی داشته‌ام، مثل یک دستگاه خودروی فورد موستانگ متعلق به سال 1965 میلادی و یا موتورسیکلت هارلی دیویدسون که اقدام به فروش آنان گرفتم، اما هرگز خودروی مرسدس بنز کلاسیک خود را نخواهم فروخت. این مرسدس بنز بدون شک می‌تواند نمره کامل 10 را دریافت کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد