موضوعات داغ

ملاقات و چگونگی دریافت پلاک ملی اولین لکسوس RX200t در ایران

عکس مطلب اول
این روزها موضوعی مطرح شده و چندین دستگاه لکسوس RX200t توانسته‌اند پلاک ملی دریافت کنند و در سطح شهر تهران نیز دیده شده‌اند. این در حالی است که ایرتویا این خودرو را به صورت بلند مدت پیش فروش کرده و احتمالاً اواخر پاییز شاهد ورود اولین سری لکسوس RX200t توسط ایرتویا خواهیم بود.
حال موضوع دریافت پلاک ملی در این زمان برای بسیاری سوال شده و حتی اواسط تیرماه بود که نمونه‌هایی از این خودرو وارد نمایشگاه‌های خودروی تهران شد و می‌توانید گزارش خودروبانک را در مورد ورود لکسوس RX200t بخوانید. اما چند دستگاه توانسته‌اند بسیار زودتر از تحویل اولین سری توسط ایرتویا پلاک ملی دریافت کنند.

لکسوس RX200t

لکسوس RX200t

دو موضوع در این راستا قابل ذکر است. یکی اینکه تمامی این مدل‌ها با مجوز خاص از جمله مجوز خاص جانبازی توانسته‌اند پلاک ملی دریافت کنند که موضوع قابل توجهی است و بدین معنا است که احتمالاً تعداد لکسوس‌هایی که بتوانند تا ورود اولین سری به صورت رسمی پلاک ملی دریافت کنند بسیار محدود خواهند بود.
اما موضوع دوم قابل توجه در مورد این اتفاق تشنگی شدید بازار برای ورود این خودرو است که مجوز خاص دریافت پلاک ملی را بجای یک خودروی خاص، صرف تنها پلاک کردن یک خودروی بازار اما برای چند ماه زودتر کرده‌اند که در گذشته این موضوع کمتر دیده شده و نشان از اقبال خوب از این خودرو توسط بازار است.
قیمت لکسوس RX200t در بازار آزاد حدود 550 الی 580 میلیون تومان است و احتمالاً بتوانید به راحتی نمایشگاه‌هایی را پیدا کنید که بتوانند این خودرو را در عرض چند روز برای شما پلاک کنند. لکسوس RX200t در سگمنت خود رقیب مستقیم ولوو XC90 خواهد بود. ولوو XC90 چند وقتی است که دیگر وارد نمی‌شود و احتمالاً با ورود اولین محموله لکسوس شاهد افت خرید و فروش آن در بازار نیز خواهیم بود.

لکسوس RX200t پلاک ملی

لکسوس RX200t پلاک ملی

لکسوس RX200t به یک پیشرانه 4 سیلندر خطی با سیستم پرخوران مجهز شده و می تواند حداکثر 235 اسب بخار در ۴۸۰۰ دور بر دقیقه و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۱۶۵۰ الی ۴ هزار دور بر دقیقه تولید کند. متاسفانه به دلیل قوانین واردات خودرو در کشور، امکان عرضه لکسوس RX با پیشرانه‌های حجیم‌تر و قوی‌تر نیست و فعلاً تنها همین پیشرانه 235 اسبی قابل عرضه است.
ایرتویا در نمایشگاه خودرو تهران سال گذشته به غیر از لکسوس RX200t، دو نمونه دیگر را نیز از این کمپانی به نمایش گذاشته شده بود و انتظار می‌رود که امسال شاهد عرضه نسل‌های جدید لکسوس GS و IS نیز در ایران باشیم.
در صفحه لکسوس RX200t می‌توانید به صورت کامل با این خودرو آشنا شوید و مشخصات فنی و تجهیزات رفاهی آن را مطالعه کنید.
در زیر می‌توانید عکس‌هایی از اولین نمونه لکسوس RX200t که توانسته پلاک ملی دریافت کند را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

20 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/16
واقعا فوق العادست.جذبش ادم رو ميخوره.
1396/5/16
رقیب xc90؟؟؟؟؟؟ واقعا مطمئنید؟؟؟؟؟؟
تا اونجا که میدونم و طبق معتبرترین سایت های خودرویی مثل caranddriver این ماشین توو سگمنت بی ام و x3 و x4 و پورشه ماکان و جگوار اف پیس و آئودی Q5 و صدالبته ولوو xc60 هست نه ولوو xc90!!!!!!!

چجوری خودروی 7 نفره رو با پنج نفره مقایسه میکنید؟! و اینکه بخواید از لحاظ قیمتی این دوتا ماشین رو رقیب همدیگه بدونید واقعا اشتباهه!!!

چطور این دوتا رو تووی یه سگمنت میدونید آخه؟! لطفا توضیح بدید!!!
ولوو xc90 j توو سگمنت آئودی Q7 و لکسوس GX هست!

ازتون انتقاد هم میشه نظر رو منتشر نمیکنید! اگه میخواید خودرو بانک پیشرفت کنه باید انتقاد پذیر باشید!
1396/5/17
حالا شما زیاد خودتو ناراحت نکن
1396/5/17
منظورت لکسوس lx هست دیگه؟؟؟؟؟؟؟چون لکسوس gx انقدر جدیده که خود لکسوس هم از تولیدش خبر نداره.
1396/5/18
جناب محمدعلی خان واجبه نظر بدید شما؟؟؟!!! از چیزی که اطلاع ندارید؟؟؟
یک لحظه تفکر و سرچ توو اینترنت بد نیست!
به لینک روبه رو مراجعه کنید تا متوجه بشید: http://www.caranddriver.com/lexus/gx

لکسوس LX نسخه لوکس تویوتا لندکروزر هست و لکسوس GX نسخه لوکس تویوتا پرادو!!!
بدونید بد نیست
1396/5/18
داداش نمیدونی نظر نده، نت دم دستت هست، برو ببین لکسوس gx چیه.
کی ما میخوایم دانشمون رو زیاد کنیم خدا میدونه.
1396/5/16
بسیار جذاب و خوش چهره هستش.
مبارک خریدارانش.
1396/5/16
جالب این جاست که از یک برند لوکس ژاپنی، 550 میلیون تومان پول بدی
و همچنان باتری خودرو مانند پیکان دهه 60، اسیدی ( و نه خشک) باشه!
فکر می کنم در بازار ایران تفاوت قیمت باتری خشک و اسیدی که هر 2 ماه باید آب باتری اش چک بشه حدود 300 هزارتومنه
و همه هم بر مزایای باتری خشک (بسته) که نگهداری هم نمی خواهد و مانند باتری موبایل است بر باتری اسیدی آگاه هستند.
1396/5/16
من با این مبلغ سالم ترین لندکروز وی ایکس آر هشت سیلندر کشور را انتخاب میکنم،فقط موتور اون به کل هیکل این میارزه،اسباب بازی درست کردن،شایدم باید بگیم ان ایکس سایز متوسط بهش
1396/5/16
لندکروز رو که باید با 405 مقایسه کرد. نه با این.
ماشینی که مصرفش 5 برابر پرایده اما تو شتاب از پراید کم میاره. توان آفرودشم که به گرد پای پاترول 20 سال پیش نمیرسه. تویوتا به نظرم یکی از بونجول ترین ماشین هاش که اصلا ارزش تف انداختنم نداره همین لندکروز هست. آپشن و ایمنیش هم در حد هیوندا اکسنت هست.
موند یا بازم بگم از معایب حضرت قلابی؟
1396/5/18
ببین آقای امیر خان تو برو همون 405 یا پرایدتو سوار شو تو هنوز نمیفهمی ماشین یعنی چی حقت همین حلبی های ایران خودرو و سایپا هست . تو هیچ چی از ژاپن و تویوتا نمیفهمی و شرط میبندم که حتی لندکروز رو حتی از نزدیک هم ندیدی .واعا براتون متاسفم که لندکروز رو با اکسنت مقایسه میکنید از نظر ایمینی یا از نظر شتاب با پراید شما یا حالتون خوب نیس یا اصلا هیچ چی از ماشین حالیتون نمیشه. تویوتا لندکروز V8 شتابش کمتر از هشت ثانیس اونوقت چطور با پراید مقایسش میکنین یا تویوتا شاسیش از فولاد هست و بهترین ماشین برای آفروده حالا نمیدونم شما مردم عوام تا کی میخواین سنگ ایران خودرو و سایپا و کره رو به سینه بزنین آخه آدم حسابی وقتی تویوتا ماشین میزد نه صنعت خودروسازی کره ای در کار بود نه تو پس چرا ندونسته نظر میدی و خودتو خار میکنی؟؟؟
عجب آدمایی پیدا میشن تو این کشور ......
1396/5/16
سلام
علت گرون بودن و قیمت 550 میلیونی این ماشین چیه؟
جزییاتش را منتشر نمیکنید؟
1396/5/16
واقعا ماشينه خوبيه ولى اگه به قيمت جهانيش نگاه كنين واقعا بيش از حد تو ايران گرون فروخته ميشه اين خودرو تو بازار جهانى ٧٠ ميليون به پوله ما از nx گرون تره ولى داخل ايران با وجود شركت ايرتويا ٢٥٠ ميليون :))
1396/5/16
سلام و درود بابت اطلاع رسانى
ولى تا جايى كه من ميدونم lexus rx200t و volvo xc90 در يك سگمنت قرار نميگيرند .
1396/5/16
یکی از بدترین قیمت گذاری ها مال ایرتویا هست که تویوتا و لکسوس رو اداره میکنه. واقعا افتضاحه کارش با اینکه ماشین فوق العاده خوبی هست ولی قیمت گذاریش تو ایران خیلی بده
1396/5/17
فقط راهش اينه كه ايروتويا تحريم بشه و ديگه نخريم واقعا بايد اينو تو شبكه هاي مجازي باب كنيم و استارت همين كار و خودرو بانك بزنه از پرشيا خودرو هم گرون تر ميده رسمن توهين مكنن بهمون اينجا بود كه راجب تحريم ايران خودرو حرف ميزد از ايران خودرو بد تر هم زياد هست اخه باسه چي بايد ١٠٠-٢٠٠ ميليون گرون تر از چيزي كه در مياد رو ماشين بخرن !!!
1396/5/17
لطفا کسانی که هیچی درباره خودرو نمیدونن حرفی نزننکسی که لندکروز با وقارو با پراید مقایسه میکنه نباید چیزی بگه و لیاقتش همون پراید لگنه تازه شرکت لکسوس زیر مجموعه شرکت تویوتاست وتویوتا هر محصولی که تولید میکنه یه محصول لوکس تری برای لکسوس میزنه نمی دونی بدون اینو جهت اطلاعتون نوشتم
1396/5/17
مجوز خاص جانبازی
جانبازا که از این ماشین ها سوار نمیشن
اونا ماشینشون سمندو و ایناست
1396/5/18
یه جوری نوشتی هر کی ندونه فکر می کنه از کره مریخ اومدی!
1396/5/17
ژن خوب ها همیشه همه چی براشون فراهمه.اونوقت یه شهروند عادی بخواد بره یه خودرو در حد خودروهای شهری وارد کنه نمیتونه اونم با هزینه های سرسام اور گمرک برا همین مجبوره تن بده به خرید سی میلیون تومانی تیبا زیبای بی کیفیت ایرانی !