موضوعات داغ

افتتاح نمایندگی پرشیا خودرو لواسان + فیلم

عکس مطلب اول
شرکت پرشیا خودرو به عنوان عرضه کننده و ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش محصولات بی ام و در ایران نمایندگی شماره ۲۱ خود را در لواسان افتتاح کرد. در این مراسم تعدادی از مدیران این شرکت، اصحاب رسانه و مهمانان ویژه حضور داشتند که اجرای برنامه به همراه موزیک زنده نیز تدارک دیده شده بود. همچنین اجرای برنامه علی ضیا، مجری تلویزیون بر عهده داشت.
این نمایندگی در راستای برنامه ی پرشیا خودرو در ارائه ی خدمات بیشتر به مشتریان و افزایش تعداد نمایندگی ها افتتاح شده است. در شب مراسم نیز تعدادی از مدل های جدیدی که پرشیا خودرو در ایران عرضه می کند در شوروم نمایندگی لواسان موجود بودند.
نخستین مدل سدان لوکس 730Li بود که با موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر به قدرت ۲۵۸ اسب بخار در بازار عرضه می شود. بازه ی قیمتی این خودرو نیز با توجه به انواع مختلفی که دارد بین ۵۹۹ میلیون تومان تا بالای ۸۰۰ میلیون تومان است.
جدیدترین محصول بی ام و نیز توسط پرشیا خودرو به نمایش درآمده بود که مدل 530i جدید است. این مدل نیز با موتور ۲ لیتری ۲۵۲ اسب بخاری وارد کشور شده است و سطوح جدیدی از فناوری و امکانات را ارئه می دهد.
مدل دیگر خودروی MPV سری ۲ اکتیو تورر بود که در دو مدل 218i و 225i وارد می شود. مدل 218i به موتور ۳ سیلدر توربو مجهز است که ۱۳۶ اسب بخار قدرت دارد. مصرف سوخت این خودروی خانوادگی نیز تنها ۵.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.
مدل قوی تر این خودرو اما 225i است که موتور ۲ لیتری چهارسیلندر توربوی آن با موتور مورد استفاده در بی ام و X1 25i یکسان است و می تواند ۲۳۵ اسب بخار قدرت تولید کند.
کراس اوور کوچک X1 هم دیگر خودرویی بود که با رنگ زیبای خود در شوروم لواسان به چشم می خورد. شاسی بلندهای X3 و X4 نیز مدل هایی هستند که چند سالی از حضور آنها در بازار ایران می گذرد و موفقیت بالایی را در بازار فروش کسب کرده اند. این مدل ها نیز با موتور ۲ لیتری توربوی ۲۴۵ اسبی در بازار ایرزان حضور دارند که یک دستگاه از هر کدام در شو روم لواسان برای بازدید موجود است.
در ادامه می توانید تصاویر و ویدیوی تهیه شده توسط خودروبانک را تماشا کنید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/19
خوش به حال پولدارا :|
1396/5/19
انحصار ک باشه همینه ببین با پول ماها چیا میسازند
1396/5/20
هییییییییییی روزگار خوش به حالشون
1396/5/20
ادرس اين شوروم كجاست؟؟؟؟؟؟؟
1396/5/20
ای خدا منم پول میخوام