موضوعات داغ

تبلیغ جالب بی ام و برای کراس اوور جدید بی ام و X2

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از تولید مدل‌های X1، X3، X4، X5 و در نهایت X6، شرکت خودروسازی بی ام و با طراحی و آماده سازی X2 تصمیم به پر کردن خلا X2 و همچنین تکمیل خانواده شاسی بلندهای خود گرفته است که سال گذشته نسخه کانسپت آن در نمایشگاه بین المللی پاریس رونمایی شد، اما حالا نسخه نهایی آن در یک پوشش بسیار ویژه و خاص با الگوهای دیجیتالی و کاملا نوآورانه پیچیده شده است تا در زمان مناسب روکش‌های استتار را از روی پوست خود بکند و مخاطبان را با چهره نهایی خود آشنا کند.
باتوجه به طراحی عضو جدید خانواده X که در زیر پوشش استتار هم به خوبی دیده می‌شود، در صورت رسیدن به مرحله تولید میتوان چشم انداز بسیار روشنی را برای آن متصور شد که حتی بازار فروش شاسی بلندهای X4 و X6 را هم بدون شک تحت الشعاع خود قرار خواهد داد. اما هدف اصلی از تولید این خودرو می‌تواند جذب اقشار جوان باشد که یک گزینه بسیار بهتر از سایر رقبا و یا حتی یک گزینه بهتر از شاسی بلند X1 خواهد بود.

بی ام و X2

بی ام و X2

باتوجه به تصاویر جدید ارائه شده از خودروی کراس اوور X2، ما می‌توانیم یک نگاه دقیق‌تر به جدیدترین عضو خانواده X داشته باشیم که در طراحی این شاسی بلند شرکت خودروسازی BMW به خوبی از فاکتورهای جدید طراحی استفاده کرده و خیلی استادانه آنان را در طراحی سنتی خود هضم کرده است تا نتیجه کار آن یک خودروی کراس اوور بسیار زیبا و جذاب تحت عنوان X2 باشد. با نگاهی به این شاسی بلند می‌توان چراغ‌های تمام LED پیشرفته، جلوپنجره‌ کاملا جدید و همچنین سقف شیشه‌ای "پانوراما" را مشاهده کرد که در زیر استتار بسیار جالب BMW نیز خودنمایی می‌کنند.

بی ام و X2

بی ام و X2

البته هدف از طراحی این ماشین به نظر می‌رسد تولید یک شاسی بلند کاملا اسپرت باشد، زیرا ورودی‌های خنک کاری هوا در اطراف سپر همانند ماشین‌های اسپرت طراحی شده و در زیر آنان بامپرهای تقریبا بزرگ طراحی شده است تا آیرودینامیک این ماشین را بهبود بخشد. هرچند در عقب اتومبیل هم می‌توان شاهد یک بدنه حجیم در کنار خروجی‌های اگزوز گردی شکل اسپرت بود که فرضیه تولید یک ماشین شاسی بلند اسپرت از سوی BMW را قوت می‌بخشد.
در پایان هم گفتنی است که از بخش فنی X2 اطلاعات دقیقی ارائه نشده است، ولی باتوجه به اظهارات قبلی BMW در صورت رسیدن به مرحله تولید، وعده سیستم محرک هیبریدی داده شده است که متشکل از یک موتور چهار سیلندر توربوشارژر و همچنین سه موتور الکتریکی قدرتمند خواهد بود که نیروی مورد نیاز برای تحرک هرچهارچرخ اتومبیل را فراهم خواهد کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/24
واقعا بي ام و هر ماشيني توليد ميكنه عالي هست.
1396/5/24
Wow!! What a Car that BMW Made it. Bravo for you BMW
Best Manufacture in World = BMW